Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heb het rvs verwijderd en helaas gezien dat bij de voorste aansluiting van de demper hij vol naast de las gescheurd is, ong 7/8 rond. mijn conclusie was dus correct; uitlaat komt teveel onder spanning, helaas is het materiaal al gescheurd:snif:
nouja, het is nog zeer goed weer aan elkaar te bakken, geluk bij een ongeluk:)
vervolgens een locatie gezocht voor een goede steun bij de downpipe; die heb ik gevonden:)
tijdens het lassen leek het me leuk om ook eens het pulserend lassen te proberen zoals op die mk2 escort corworth , echter zonder het apparaat ervoor in te stellen en volledig vrij uit de hand hechtjes te maken:), is me voor een 1e x heel niet slecht afgegaan al zeg ik het zelf:
en ja; het is dus echt veel moeilijker als het lijkt:)
daarna heb ik de raamstreamer losgehaald en dik 5cm hoger geplakt, vond dat ik iets teveel moest bukken bij stoplichten, hopelijk is dat nu beter
hij oogt met die 5cm al een stuk minder asociaal ghehe.
daarna ook de voorspoiler losgeschroefd en een originele lip eronder, na een hoge drempel net te raken verboog hij wat naar achteren en raakte ik vrijwel elke drempel, dat was ik wel zo ongeveer een beetje beu...
van 't weekend de downpipe steun spuiten met hittebestendige verf en het rvs weer repareren; volgende week de downpipe aanpassen, remblokken monteren en het RVS er weer onder schroeven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Staat niet zo'n zwarte rand in je voorwielen!
Ben benieuwd naar de komende werken eigenlijk, de coilover conversie...
Ik blijf geboeid volgen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
er was vorig jaar in engeland iemand die een set mallen overgenomen heeft voor een reproductie, maar die l*l heeft die mallen aan de kant gelegd omdat hij er naar zijn zeggen geen tijd voor heeft (waarom koop je die mallen dan!?)
nu is er een die een bodykit op z'n 360 turbo heeft zitten en met het idee rondloopt om mallen te gaan maken en een kleinschalige reproductie te doen maar of dat nog wat wordt is ook nog maar afwachten, die had ook niet zoveel tijd.
het is dat ik niet zo goedkoop aan de materialen kan komen (geen connecties in poly/glasfiber wereld) anders zou ik er zelf wel aan beginnen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;132881 schreef : er moet gewoon een mk3 hatchback bodykit op:D
die ik overigens nog steeds zoek:snif:
Behalve reclame zul je niet veel reactie's krijgen...
Ik heb mijn complete bodykit via toevallige omstandigheden gevonden.
Een koni gezocht advertentie leverd wel genoeg bruikbare reactie's op
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





