show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-11-2009 20:30 #804439 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Goei stukje!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-11-2009 21:03 #804448 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

antiekeradio;125318 schreef : deze gromt wel a-typisch voor een eland :)

En 't is nog een valse ook, als je hem hoort blazen :)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-11-2009 21:03 #804449 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Leuk stukje!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-11-2009 10:19 #804469 door V300 register
Zo, het heeft even geduurd, maar ik heb het hele topic doorgelezen en wat een gaaf project! Ongelooflijk dat je alles zo netjes klaar maakt/poedercoat, echt onwijs!

AvdAkker;124203 schreef : nergens voor nodig, ik weet echt wel wat ik aan het doen ben.

Wel jammer dat ik gedurende het lezen van het topic de indruk krijg dat 'bescheidenheid siert de mens' niet bij iedereen doorgedrongen is (de regel hierboven, na goedbedoeld advies volgens mij, is slechts een voorbeeld), dat zou het project helemaal afmaken...

Maar nogmaals: onwijs gaaf project, tot in de puntjes perfect uitgevoerd volgens mij en ik ben nu al benieuwd naar het vervolg, met het oog op het aanpakken van het exterieur... Hier worden duidelijk geen halve maatregelen genomen, ongelooflijk...:y::y:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-11-2009 11:23 #804471 door V300 register

Calimero;125356 schreef : Wel jammer dat ik gedurende het lezen van het topic de indruk krijg dat 'bescheidenheid siert de mens' niet bij iedereen doorgedrongen is (de regel hierboven, na goedbedoeld advies volgens mij, is slechts een voorbeeld), dat zou het project helemaal afmaken...

Mwoah, dan ken jij Anjo waarschijnlijk niet. Sowieso is ie qua formaat bescheiden :crazy1:, maar ook qua gedrag is ie een vrij bescheiden jongen hoor! Zeker niet arrogant!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-11-2009 11:35 #804472 door V300 register

Calimero;125356 schreef : Wel jammer dat ik gedurende het lezen van het topic de indruk krijg dat 'bescheidenheid siert de mens' niet bij iedereen doorgedrongen is (de regel hierboven, na goedbedoeld advies volgens mij, is slechts een voorbeeld), dat zou het project helemaal afmaken...

Dan ben je idd mis hoor Calimero. Hij is echt wel gewoon een normale kerel zonder capsones... wat Anjo hiermee bedoeld, is dat hij al een idee in zijn hoofd heeft zitten en het idee dat geopperd werd, niet overeenkwam met de maatstaven die hij zichzelf oplegt.
Anjo is wat dat betreft heel erg perfectionistisch en met zijn technische kennis, heeft hij ook heel weinig aan andermans opmerkingen. Als hij echt vragen heeft, dan worden die gewoon gesteld en worden alle antwoorden bekeken!

Ik denk dat je het ook helemaal niet zo cru mag opvatten, want wss heeft hij dat helemaal niet zo bedoeld, maar eerder als opmerking in de zin van "alles is al uitgedacht, elke stap gepland, maar bedankt voor de opmerking!" Het staat er mss wel niet zo, maar ik ben zeker dat het zo bedoeld is.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-11-2009 12:19 #804474 door V300 register
Hmm, misschien heb ik dat dan verkeerd, maar gedurende het doorlezen van het topic kon ik me niet aan die indruk onttrekken... Zoals gezegd, dit was maar een voorbeeld, er waren wel meer zinsnedes waarbij ik dacht van: goh, iets minder jezelf complimenteren zou het nog mooier maken, maar goed...

Dat Anjo inderdaad barst van de technische kennis moge duidelijk zijn, dat viel mij ook op, voor zover ik een beetje mee krijg uit dit topic heeft hij echt overal verstand van als het op auto's aan komt, heel indrukwekkend, ik wou dat ik dat iets meer had...

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-11-2009 12:23 #804476 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Het scheelt, dat veel van ons kennen hem persoonlijk en/of hebben hem "live" bezig gezien, dus dan lees je alles al anders denk ik.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-11-2009 12:24 #804478 door V300 register

Bodejodel;125363 schreef : Het scheelt, dat veel van ons kennen hem persoonlijk en/of hebben hem "live" bezig gezien, dus dan lees je alles al anders denk ik.

Ik denk dat Jeroen hier idd de nagel op de kop slaat!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-11-2009 12:27 #804479 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
...en na al die veren die wij na elke update weer in zijn achterste prikken mag hij ook zichzelf af en toe wel eens een complimentje maken... :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC