show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-10-2009 10:52 #803252 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Het is sowieso niet aan te bevelen om meerpuntsgordels op normale stoelen te gebruiken; daar zijn deze geheel niet op gemaakt.
Bovendien scheelt het een boel gewicht en het is zonde van je leren interieur imo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2009 12:53 #803264 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

daNpy;124094 schreef : Het is sowieso niet aan te bevelen om meerpuntsgordels op normale stoelen te gebruiken; daar zijn deze geheel niet op gemaakt.

lees eens wat pagina's terug vlak voor de vkb, de stoelen die ik er in bouw zijn volgens mij nog nooit met 2 stuks tegelijk in 1 volvo 300 geplaatst:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-10-2009 13:27 #803266 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ah sorry maar ik ga een 48 pagina's tellend topic niet helemaal terug lezen :+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
27-10-2009 13:39 #803268 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

daNpy;124108 schreef : Ah sorry maar ik ga een 48 pagina's tellend topic niet helemaal terug lezen :+


Je hoefde ook maar terug naar pagina 47, helemaal onderaan ;)

forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=4503&page=47

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-10-2009 13:48 #803271 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Bedankt! JIJ hebt echter toch echt voor de afwerking gezorgd Anjo. Goed werk.

Miss moeten we eens gaan nadenken over een injectiesysteem ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-10-2009 14:53 #803275 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat zijn inderdaad mooie stoeletjes ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2009 18:56 #803301 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

rwdstudent;124113 schreef : Miss moeten we eens gaan nadenken over een injectiesysteem ;)


injectie doe ik alleen icm het alpine blok!

je hebt het zelf al eens gezegd, 1,5 bar laaddruk op standaard internals blijft gewoon heel, het blok is oersterk. ik gooi liever eerst wat geld in het betrouwbaar meten van div waarden zoals ik een tijdje terug aangekondigd heb (digitaal egt, lambda, afr en boost) en daarnaast wat anologe vitals (koelwatertemp, oliedruk, olietemp analoog boost etc.) dan dat ik met een injectiesysteem aan de gang ga, het is echt jammer dat jij nooit echt goed naar de carb gekeken hebt (of met jouw hekel aan carbs mij of wouter er eens naar had laten kijken:D) dat had je zeker weten een tiental pk's extra opgeleverd want hij reed echt niet op het vermogen wat je dacht!!

zodra ik wat waardes weet ga ik bedenken wat er verder met het blok gebeurd, wat ik iig wel zeker weet is dat ik de koeling nog wat wil upgraden. warm koelwater aan de achterkant van de kop terugbrengen naar het expansievaatje voor meer doorstroming en een radiateur met meer koelcapaciteit. bijv een nieuwe radiateur van een diesel, maar een aluminium radiateur laten maken zie ik ook wel zitten.

iets beter nokkenasje, aangepast mengsel, grotere turbo met 1.2 bar onder de gasklep en je komt makkelijk aan de 200pk/250nM op de achterwielen en het is nog betrouwbaar ook.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2009 21:56 #803314 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
pakketje 2 binnen:


paar speakertjes;)

maar dit is ook gaaf:


een bijpassende Kicker 9 band equalizer en pre-amp, zo kunnen de RCA voor de verschillende versterkers al goed gefilterd worden voor een nog beter (en harder) geluid

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2009 22:07 #803316 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
hmm totaal nu opgeteld 20 speakers (en 22 tweeters), 6 woofers, 4 versterkers en een equalizer. zal het genoeg zijn?:D

ik denk dat het qua speakers hierbij blijft, enige wat ik nog nodig heb is goede RCA-kabels, heb een tweeling kabeltje van kicker van 5m maar heb er nu een paar meer nodig.. dat zal denk ik moeten wachten tot de inbouw zodat ik ook gelijk lengtes kan bepalen, to be continued... (maar voorlopig nog ff niet)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2009 22:19 #803318 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Binnenkort:


Dance Event Benschop

:worship::yesyes::worship:

(Ziet er echt vet uit)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD