Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Bovendien scheelt het een boel gewicht en het is zonde van je leren interieur imo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
lees eens wat pagina's terug vlak voor de vkb, de stoelen die ik er in bouw zijn volgens mij nog nooit met 2 stuks tegelijk in 1 volvo 300 geplaatst:DdaNpy;124094 schreef : Het is sowieso niet aan te bevelen om meerpuntsgordels op normale stoelen te gebruiken; daar zijn deze geheel niet op gemaakt.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
daNpy;124108 schreef : Ah sorry maar ik ga een 48 pagina's tellend topic niet helemaal terug lezen :+
Je hoefde ook maar terug naar pagina 47, helemaal onderaan
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=4503&page=47
- V300 register
- Verbannen
-
Miss moeten we eens gaan nadenken over een injectiesysteem
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
rwdstudent;124113 schreef : Miss moeten we eens gaan nadenken over een injectiesysteem
injectie doe ik alleen icm het alpine blok!
je hebt het zelf al eens gezegd, 1,5 bar laaddruk op standaard internals blijft gewoon heel, het blok is oersterk. ik gooi liever eerst wat geld in het betrouwbaar meten van div waarden zoals ik een tijdje terug aangekondigd heb (digitaal egt, lambda, afr en boost) en daarnaast wat anologe vitals (koelwatertemp, oliedruk, olietemp analoog boost etc.) dan dat ik met een injectiesysteem aan de gang ga, het is echt jammer dat jij nooit echt goed naar de carb gekeken hebt (of met jouw hekel aan carbs mij of wouter er eens naar had laten kijken:D) dat had je zeker weten een tiental pk's extra opgeleverd want hij reed echt niet op het vermogen wat je dacht!!
zodra ik wat waardes weet ga ik bedenken wat er verder met het blok gebeurd, wat ik iig wel zeker weet is dat ik de koeling nog wat wil upgraden. warm koelwater aan de achterkant van de kop terugbrengen naar het expansievaatje voor meer doorstroming en een radiateur met meer koelcapaciteit. bijv een nieuwe radiateur van een diesel, maar een aluminium radiateur laten maken zie ik ook wel zitten.
iets beter nokkenasje, aangepast mengsel, grotere turbo met 1.2 bar onder de gasklep en je komt makkelijk aan de 200pk/250nM op de achterwielen en het is nog betrouwbaar ook.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-

ik denk dat het qua speakers hierbij blijft, enige wat ik nog nodig heb is goede RCA-kabels, heb een tweeling kabeltje van kicker van 5m maar heb er nu een paar meer nodig.. dat zal denk ik moeten wachten tot de inbouw zodat ik ook gelijk lengtes kan bepalen, to be continued... (maar voorlopig nog ff niet)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Dance Event Benschop
:worship::yesyes::worship:
(Ziet er echt vet uit)