1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;204904 schreef : Klinkt bijna als die man van de bomen, maar die heeft wel meer dan 18 Volvo's..
Haha de man van die bomen, die uit Baarn bedoel je.. die heeft er wel een best aantal!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

(overigens heb ik het over een man uit Belgi?)
Maar ik heb ook een mooie 740 gezien, dus even kijken wat ik nu met de 343 ga doen (als de verkoop van de 345 doorgaat). Net nog even een retourtje Almelo gedaan met 't ding, vorige week al een retourtje Volendam en eigenlijk bevalt die 343 wel goed. Maarja, die winter he...
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Uiteindelijk meerdere serieus ge?nteresseerden gehad, een paar keer een proefrit gemaakt etc.
Maar elke keer als er iemand anders in reed, voelde het toch niet helemaal goed... een beetje een onderbuikgevoel zeg maar

Niets ten nadele van de geinteresseerden hoor, integendeel, dat zijn echte liefhebbers. Maar steeds weer dat knagende "krijg ik hier geen spijt van" gevoel...
Vandaag heb ik een mailtje gehad van de tweede proefrijder, dat ook hij er eigenlijk geen plek voor heeft. Toen heb ik de knoop maar doorgehakt. Ik ga een stalling zoeken voor deze 345. De apk loopt nog bijna 2 jaar, hij is verzekerd en belastingvrij dus ik ga 'm niet schorsen. Kan ik hem tenminste ophalen en ermee rijden wanneer ik wil.
Ik houd hem dus zelf, maar puur om het 'hebben'. Verder ga ik er niets meer mee doen.
Iedereen die verder gemaild heeft vanwege zogenaamde interesse maar niets meer van zich hebben laten horen => helaas, te laat!
Voor de 343 => zie topic.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Tja, ik had graag een 740 gewild, maar dat moet dan nog maar even wachten

Voorlopig ben ik toch nog aan het studeren. Zodra ik veel kilometers ga maken, zal er ongetwijfeld eentje (bij) komen
- V300 register
- Verbannen
-
Veel meer betaalbaar aanbod qua rijden en onderhoud veel goedkoper,als student hebbie ?t waarschijnlijk al niet breed!
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Wijs besluit!
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Volgens mij had jij al een stallingsadres toch, anders weet ik er nog wel ??n.