1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het is ook niet heel overtuigend blauw.
Maar ik vrees dat jullie gelijk hebben... hopelijk wordt het niet snel erger, want klepsteelrubbers vervangen is niet bepaald een klusje dat ik mezelf zie doen.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Wouter;203280 schreef : dat blok was toen ik het kreeg van binnen ook net een kolenmijn,
Hij is niet voor niets in Limburg gemaakt! :+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als het doorgaat, betekent dat dat deze 345 naast een 345 DLS R-Sport komt te staan, naast nog 18 andere unieke Volvo's (o.a. S80 nieuw, 480 nieuw, 850T-5R in nieuwstaat, diverse 260's en 160's etc. enz.) die vrijwel allemaal in topstaat verkeren of "in behandeling" zijn om zo te worden. Leuk detail is dat die wagens dus allemaal bij elkaar staan in een nieuwe ruimte die helemaal "gecontroleerd" wordt, d.w.z. temperatuur en luchtvochtigheid worden geregeld, niet teveel licht, ideaal dus.
Kortom, de 345 wordt dan opgenomen in een zeer bijzondere collectie, haast een museum op zich. Ik kan daar echt blij om zijn. Daarom hoop ik ook dat het doorgaat! De kijker zelf was iig erg enthousiast

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
misschien is die ruimte al vol en moet nu de bijkeuken opgeofferd worden:DZwerverRoodbaard;204897 schreef : Z'n vrouw overtuigen...waarom hij heeft al een aparte speelruimte voor z'n Volvo's
- Mark Smeets
- Moderator
-