show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2010 18:05 #849013
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Even wat plaatjes bij de praatjes:
Motorkap na de poetsbehandeling
Deze kant moet nog
Ter vergelijking; zo stond de auto er anderhalf jaar geleden bij:
Wat op bovenstaande foto's niet goed zichtbaar is, is dat de linker dorpel inmiddels weer groen is.
Ik hoop zaterdagochtend nog voldoende tijd te hebben om de linker zijkant te kleien/polijsten/waxen e.d., samen met het rechter voorportier.
Motorkap na de poetsbehandeling
Deze kant moet nog
Ter vergelijking; zo stond de auto er anderhalf jaar geleden bij:
Wat op bovenstaande foto's niet goed zichtbaar is, is dat de linker dorpel inmiddels weer groen is.
Ik hoop zaterdagochtend nog voldoende tijd te hebben om de linker zijkant te kleien/polijsten/waxen e.d., samen met het rechter voorportier.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2010 18:09 #849014
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Respect....Joost, mooi en goed bezig. Jouw auto(lak) is dadelijk winterklaar. Daar zul je plezier van hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2010 18:16 #849019
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Lekker bezig! Doe zo voort.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2010 18:24 #849023
door V300 register
Hij ziet er stukken beter uit Joost. Maarre, een antenne op de grille?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2010 20:02 #849028
door 16673-dummy
Haha, die zit daar al ruim een jaar... ik heb nog niet de ambitie gehad om de zaak van binnen los te halen en een antenne op het dak te maken (het gat zit er al, zie de tape op het dak).
Da's natuurlijk complete lariekoek als je je bedenkt wat ik afgelopen zomer allemaal los heb gehad :crazy1:
Ach ja, we blijven bezig... op de foto's is 'ie mooier dan in het echt. En dat wil ik graag omdraaien
Da's natuurlijk complete lariekoek als je je bedenkt wat ik afgelopen zomer allemaal los heb gehad :crazy1:
Ach ja, we blijven bezig... op de foto's is 'ie mooier dan in het echt. En dat wil ik graag omdraaien

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
23-09-2010 22:14 #849032
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Erg fraai Joost, zo zie je steeds meer het resultaat van alle tijd, geld en energie die je er in hebt gestopt. :y:
Mooie foto's en foto locatie ook!
Mooie foto's en foto locatie ook!
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2010 22:22 #849035
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Die is pas opgeknapt 
Mooie foto's, mooie locatie en een goede poetsbeurt doet altijd dat beetje extra.
Btw, waar zijn de foto's genomen?

Mooie foto's, mooie locatie en een goede poetsbeurt doet altijd dat beetje extra.
Btw, waar zijn de foto's genomen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2010 22:45 #849039
door 16673-dummy
Net buiten Gaanderen, zijweggetje over de Bielheimerbeek (of heet 'ie daar al niet meer de Bielheimerbeek?) van de zandweg die door het bos gaat, tussen de weg tussen Gaanderen - Doetinchem en het Onland. Snap je 'm nog? :humor:
Afijn, ik hou wel van zandpaden en landweggetjes, hopelijk verklaar dat ook waarom ik oude, oliegevulde schokdempers en een standaard wielophanging heb
(en vandaar die mistlampen; in donkere tijden erg handig hier omdat het grootlicht ver vooruit schijnt en je dan direct voor de auto niets meer ziet)
Dank voor de complimenten trouwens! Dat werkt bemoedigend
Afijn, ik hou wel van zandpaden en landweggetjes, hopelijk verklaar dat ook waarom ik oude, oliegevulde schokdempers en een standaard wielophanging heb

(en vandaar die mistlampen; in donkere tijden erg handig hier omdat het grootlicht ver vooruit schijnt en je dan direct voor de auto niets meer ziet)
Dank voor de complimenten trouwens! Dat werkt bemoedigend

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2010 15:44 #849553
door 16673-dummy
Zo, vanmiddag dan eindelijk de rotor, verd.kap en bougies vervangen. De rotor en kap waren er wel aan toe, de bougies hadden imo nog wel even meegekund, maar toch maar vervangen. Ik heb ze gemerkt en neem ze morgen mee naar Ermelo, kan dr. Anjo er eens naar kijken.
Het wagentje loopt nu nog beter; de choke kan gelijk een stuk terug waardoor de motor prima op 1250 tpm blijft draaien bij een koude start.
Vorig jaar moest 'ie minstens op 2000 tpm blijven, hevig schuddend en pruttelend... zit er toch verbetering in
Het wagentje loopt nu nog beter; de choke kan gelijk een stuk terug waardoor de motor prima op 1250 tpm blijft draaien bij een koude start.
Vorig jaar moest 'ie minstens op 2000 tpm blijven, hevig schuddend en pruttelend... zit er toch verbetering in

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-10-2010 17:21 #849560
door V300 register
Z??r mooi auto, samen met mij de enige met zweedse stralertjes onder de bumper denk ik 
Heb jij daar al gezeik mee gehad? ?lke keer als ik die aan heb, en ik heb m'n normale lichten ook aan.. word ik aangehouden door de politie, dat het niet mag en bla blabla. Nou het mag dus w?l, het wetboek erbij gepakt en daar ligt nu een kopie van in m'n auto.
HOe heb jij die geschakeld? netjes aan het standaard knopje, of ergens een knop ingebouwd?

Heb jij daar al gezeik mee gehad? ?lke keer als ik die aan heb, en ik heb m'n normale lichten ook aan.. word ik aangehouden door de politie, dat het niet mag en bla blabla. Nou het mag dus w?l, het wetboek erbij gepakt en daar ligt nu een kopie van in m'n auto.
HOe heb jij die geschakeld? netjes aan het standaard knopje, of ergens een knop ingebouwd?
Moderators: Mark Smeets