1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Erik;153832 schreef : Thuisgekomen natuurlijk gelijk auto gewassen, ook van onderen, laten drogen en nagekeken op beschadigingen en die gelijk hersteld?
Dat heb ik al maanden niet meer gedaan... simpelweg omdat 'ie toch nog overgespoten zou worden (en ik ben hard op weg om m'n doelstellingen van deze zomer te halen

Dat "driften" was overigens geheel onbedoeld... zo zie je maar hoe snel je de controle over de auto kunt verliezen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;153899 schreef : Dat heb ik al maanden niet meer gedaan... simpelweg omdat 'ie toch nog overgespoten zou worden (en ik ben hard op weg om m'n doelstellingen van deze zomer te halen
).
Modder die aan de onderkant blijft zitten kan anders voor roest zorgen.. En ik weet dat je nog wel eens op een grasveldje wat rondjes draaide (of was dat de DLS?).
Misschien weet je nog dat ik dat vorig jaar ook 1 keer heb gedaan toen in Belgi?.. Pap was toen dus best boos, want hij heeft 1 uur (!!!) buiten met de tuinslang de auto van onderen zitten afspuiten. En toen ik de auto de week erna weer wastte kwam er nog steeds gras tussen het plaatwerk en de achterbumper uit :+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Hij is best schoon, je moet niet vergeten dat hij in principe altijd binnen slaapt (en hij ziet er ook steeds meer uit alsof hij dat altijd al gedaan heeft

Waar ik overigens wel heel secuur aan ben, is het schoonhouden van de wielkasten. Daar ga ik regelmatig met de borstel doorheen.
Dan nog iets anders, ik zei het laatst al:
Ongekend; ik heb er "al" 700 kilometer mee gereden en heb de motorkap alleen nog maar open gehad om de olie te peilen!
Effe afkloppen.... kan nooit goed gaan dit :nono:
Volgens mij is de startmotor aan revisie toe (blijft kort hangen na het starten)... pfff het een is nog niet af of het volgende dient zich alweer aan. Waar blijft die sleuteldag nou

- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;153559 schreef : Ongekend; ik heb er "al" 700 kilometer mee gereden en heb de motorkap alleen nog maar open gehad om de olie te peilen!
Effe afkloppen.... kan nooit goed gaan dit :nono:
Och, weet je nog, mijn Concerto? 1 liter op 750 km, in een jaar tijd probleemloos 25.000 km mee gereden.
Gewoon beetje opletten op het oliepeil

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
:wtf2: :crazy2:
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Hoewel... het is waarschijnlijker dat ik dan ?berhaupt niet meer kan lopen