1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik dekte eerst de gaten voor de remklauwen ook altijd af maar dat doe ik niet meer, die kun je naderhand beter met een ruimer afwerken en het oppervlak waar de klauw tegenaan komt even vlakken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar ik ga dat toch pas in het voorjaar doen, heb ik nu nog niet de gelegenheid voor.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Sinds een poosje knippert er wel een lampje mee als ik richting aangeef; het pijltje van welke kant je op gaat knippert natuurlijk, maar bij rechtsaf slaan knippert het lampje van de waarschuwingslichten ook mee. Da's enkel bij rechtsaf slaan. Vreemd, want dat lampje zou enkel moeten branden bij het gebruik van de alarmlichten en niet bij simpel richting aangeven.
Maar zolang het daarbij blijft... maakt het me niet veel uit.
Binnenkort het interieur eens een opknapbeurt geven en... het neusje laten spuiten

- V300 register
- Verbannen
-
Enneuh.. :pics:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Fotootje maak ik morgen wel even. Hij staat al weer binnen, ze hebben regen voorspeld

- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
volvofiel;159550 schreef : Zo, hij glimt weer als een spiegeltje!
Sinds een poosje knippert er wel een lampje mee als ik richting aangeef; het pijltje van welke kant je op gaat knippert natuurlijk, maar bij rechtsaf slaan knippert het lampje van de waarschuwingslichten ook mee. Da's enkel bij rechtsaf slaan. Vreemd, want dat lampje zou enkel moeten branden bij het gebruik van de alarmlichten en niet bij simpel richting aangeven.
Maar zolang het daarbij blijft... maakt het me niet veel uit.
Is waarschijnlijk slijtage in de folie (printplaat) aan de achterkant van je klokkenset.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar gelukkig hoef ik die zaken vrijwel nooit te gebruiken. Interesseert me ook niet heel erg eerlijk gezegd...
binnenkort arriveert een setje wintermatten; dat interesseert me dan weer w?l. Hoef ik m'n moddersmoksen niet meer af te kloppen aan de dorpel

Gisteren gelijk nog even een nieuw setje V-snaren gehaald bij de dealer, de huidige zitten er al weer een jaar en ruim 11.000 km op.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
11.000km sinds de laatste v-snaar wissel, om de hoeveel km is dat normaal gesproken dan? (of is dat voor een 2-liter [B19] anders?)
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-