1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Niet lang geleden stond er een Golf op de sloop waar je de plakken plamuur vanaf kon trekken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Niemand hier die daar ervaring mee heeft..?
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Je mag niet vergeten dat alles al 30 jaar zo zit.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvomania;148988 schreef : Een kwestie van geduld:zzz:, geduld:zzz:, geduld:zzz: en zeer veel WD40.
Je hebt helemaal gelijk Robbert-Jan

Het was even aandringen zo nu en dan, maar het is voor elkaar. Door mijn voorzichtigheid heb ik de schade kunnen beperken tot ??n kapot afdeklijstje van het spijltje van het linker voorportier. Maar die was al gescheurd voor ik eraan zat, dus het zat er wel in dat 'ie er in twee delen af zou komen

De ruitjes zijn eruit en het rechter achterportier is ook al gelast. Morgen nog het linker deurtje en dan is het laswerk voor elkaar (tenzij ik morgen in de wielbakken nog wat tegenkom).
Morgen ga ik ook beginnen met vertinnen. Er komt alweer vlugroest op de paravan.
Foto's volgen!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Helaas valt de wielkast rechtsachter wat tegen; zit toch nog een flink gat in. Op de foto's die ik ooit nog eens ga plaatsen (

Afijn, ik ga nu gauw weer verder, portier linksachter moet nog gelast worden evenals de wielkast (en misschien links ook wel, even kijken).
Het begint op te schieten!
Edit: ik weet nu ook waar die benzinelucht vandaan komt; de vulslang zweet iets. Kwestie van een nieuwe halen + twee slangklemmen en 't is gefikst. Het is een vrij korte slang, cm of 20 gok ik.
- V300 register
- Verbannen
-

- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Edit: Jeroen, de radio is aangekomen! Bedankt! Er zat nog wel een cassettebandje in, is die nog van jou?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het begint hier nu net te hozen dus ik heb maar direct de auto terug de schuur in gedrukt...
- V300 register
- Verbannen
-
:pics::pics: