Volvo 360i 2.3 liter
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;101338 schreef : Mistlampen had ik toch niet en was ik niet van plan te kopen. Daarom vind ik een dichte plaat mooier dan 2 plastic afdekkappen.
met een bodykitbumper straks ziet het anders totaal niet uit zonder mistlampen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wat mij persoonlijk mooi lijkt, is om er ronde mistlampen in te zetten (van die kleintjes). Is ook makkelijker met plaatsen, gaatje boren en klaar. Ik denk dat ik er dan aan elke kant 2 zou zetten, lijkt me een stoer gezicht

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

EDIT: hier is de foto, van een forumlid, wie het forum volgt weet ook van wie

persoonlijk zou ik overigens een rechte streep onderin alleen maken, dan is het net alsof er een A6 aankomt

of juist aan de binnenkant alleen rechtopstaand, zoals de XC60 heeft (en wat dus het nieuwe Volvo kenmerk gaat worden)
- V300 register
- Verbannen
-
mijn persoonlijke voorkeur gaat ook naar een driedeurs.
maar die zijn erg zeldzaam! zoals je wel weet.
- V300 register
- Verbannen
-
Front aan de griptangen:

Front compleet ingelast. Nieuwe voorbalk en radiateurgat is 100% pasgemaakt. Zelfs beter dan een origineel radiateurgat, omdat hij nu beter in de vorm valt en makkelijker te demonteren is.

Dan de raamhoeken. De gigantische blazen aan de hoek toen de raam er nog inzat gaven al een slecht voorteken. De raam was gescheurd dus die moest er uit. Dan maar meteen de paravan aanpakken dus.
Toen de raam er uit kwam bleek het erger te zijn dan ik dacht:

Dit heb ik allemaal schoongemaakt en licht opgeschuurd, zodat de ergste rommel vast weg was en de roestschade "schoon" was:

Daarna de rotten tussenschotjes compleet weggeslepen, en het restant weggeschuurd:

De hoek van Artaparts.nl heb ik nog even gepast, en ik moet zeggen, perfect! Erg goed inzetstuk voor ?12!

Nu moet ik dus komende week een plaat .75mm dik plaatwerk halen, en daarvan kan ik de tussenschotten en de onderrand van de paravan zetten. Dan even inlassen en tectyleren aan de binnenkant en daarna het bovenstuk van artaparts er in lassen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Nou ja, goed, ik bedoel het eerder in de zin van hoe je het aanpakt

- V300 register
- Verbannen
-