Volvo 360i 2.3 liter
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb nog laswerk aan de raamhoeken. De binnenkant van de paravan heb ik met Fertan doorgespoten. Eventuele onzichtbare roest is dus opgevreten.
De wielkastrand linksonder tot aan de dorpel heeft laswerk, maar dat heb ik nog niet gelakt.
Verder geen laswerk meer. Tenminste, niet aan de buitenkant. De dwarsbalk bij het differentieel moet nog gelast worden maar dat doe ik later.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Boven de hoeken zit 0,0 roest gelukkig. Dus daar hoef ik niet meer aan te komen.
edit:
Overigens was ik nog even een deel van de linker wielkastrand aan het opschuren, toen ik er opeens een klein gaatje in schuurde. Met een paar tikken van de schroevendraaier kwam er opeens nog een verborgen gat van 2x2cm, wat eerst slechts een miniscuul oppervlakte roestpuntje was.... Snel een stuk voorscherm uitgeslepen en eroverheen getikt, paar puntjes van het lasapparaat, gladgeslepen en nu is het weer hard.
Niet vergeten dadelijk de wielen er af te halen en de wielkast eens goed op te schuren en te lakken...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wielkasten achterwielen: 100% roestvrij, opmerkelijk genoeg...
Achter benzineslangen: 100% roestvrij, gelukkig...
Linker achterscherm: veel oppervlakteroest vanwege schade die slecht behandeld is. Ga ik volgende week uitdeuken en opschuren. Ik hoop dat er niet aan gelast hoeft te worden maar ik denk het niet (putjes moet ik toch met plamuur behandelen...)
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;108374 schreef : misschien een ander stuurwiel er op (ik heb een mooie op het oog
.
Deze toevallig?
Dat type sportstuur vind ik persoonlijk erg mooi

- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik vind het zelf wel mooi, maar vind mijn eigen (originele) soort van sportstuur ook mooi, en het is origineel