Volvo 360i 2.3 liter
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
coenbmw;113251 schreef :
ps. weet iemand nog een 300serie verkoop site/adresje? (bedoel natuurlijk niet autoscout enzo..)
niet te duur, maar wel goed lopend..
Ja, de advertentiepagina van de website van de club.
Of je neemt eens contact op met Erik, die heeft ook e.e.a. staan dacht ik.
Edit: leuk trouwens, een leeftijdsgenoot!
- V300 register
- Verbannen
-
Jullie vinden mijn project trouwens ook niet boeiend, of ik ben goed met vermommen want niemand heeft gezien dat de paravan er op de vorige foto's los opligt. Vandaag heb ik hem wel echt vastgezet:
Onderste rand gelast:

A-stijl gelast:

Geheel:

Ik ben erg tevreden met hoe hij er op zit, je ziet dadelijk niet meer dat hij er ooit af is geweest als ik hem gladgeschuurd heb. Eerst daarvoor een lamellenschijfje kopen.
Andere kant heb ik lasklaar gemaakt. Hij is helemaal afgeslepen tot alle roest weg is, de binnenplaat is kaalgeschuurd en de oppervlakte in de zink gezet. Binnenin heb ik hem ook helemaal in de zink gespoten. Dadelijk nog tectyl erover voor de buitenplaat er op gaat en het is helemaal goed.
Helemaal blank:

Kaalgeschuurd:

In de zink tot waar ik het niet meer hoef te behandelen, de A-stijl moet ik nog recht afslijpen:

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Mooi werk. Dit wordt een keiharde auto. En maak je niet druk om dat het niet op schiet. Dit werk neemt veel tijd in beslag omdat het preciesiewerk is. Als de raamafstanden of ruitenwissergatafstanden niet kloppen heb je een vet probleem.
- V300 register
- Verbannen
-
De hoeken waar het raamrubber in hangt moet ik nog glad slijpen, maar de afmetingen daarvan heb ik dus dat is zo gebeurd. Tijd is niet erg maar het probleem is dat ik het dadelijk een half jaar tot een jaar moet laten staan. Daar baal ik van.
Maargoed, dadelijk als de rechtse hoek er in zit kunnen de voorschermen er weer op dan oogt het degelijk. Er is alleen nog wat roest aan de bodem. Maar dat doe ik pas nadat ik van de USA terug ben, daar heb ik nu geen tijd meer voor helaas. Dat kan ook wel nadat hij van de spuiter terug komt.
- V300 register
- Verbannen
-

Ik ben erg benieuwd hoe dit verder gaat, bijvoorbeeld.
Goed dat je het rustig aan doet trouwens, beter wat rustiger en degelijk dan dat je net te snel voor jezelf werkt en steken laat vallen. Niet iedereen is een Anjo, dat tempo van hem kan bijna niemand bijhouden zonder fouten te maken

- V300 register
- Verbannen
-

Morgen de andere kant er op als ik tijd heb, anders wordt het donderdagavond weer.
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;114319 schreef : Jullie vinden mijn project trouwens ook niet boeiend, of ik ben goed met vermommen want niemand heeft gezien dat de paravan er op de vorige foto's los opligt.
Halloooo, echt wel!
Ik ben gewoon stinkend jaloers, zou willen dat ik de ballen had voor zo een klus.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;114338 schreef : en als je niets doet leer je ook niets.
Auw.
Je hebt helemaal gelijk.