360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar eerst maar eens even in November naar Dokter Erik voor wat laswerk e.d., daarna de remmerij, en daarna komen veertjes en dempertjes aan de beurt... Duurt nog wel ff dus.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;70644 schreef : Dat was het plan en dat is nu ook juist het
Stuurbekrachtiging en Bodykit hou ik zelf. Of de auto nu in z'n geheel of in delen verkocht wordt...
Tenzij er viercijferige (voor de comma) biedingen gedaan worden...
dus bij 4-cijferige biedingen gaat de bodykit wel weg? Dat is het overwegen waard! :halo:
Ik heb overigen (eindelijk!) een topic over onze 360's gemaakt jeroen

kijk maar eens bij de showroom berichten

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
persoonlijk vind ik, dat als de H?r compleet weggaat, de nieuwe eigenaar hem van top tot teen dient te restaureren (ontroesten, spuiten, motorisch opknappen etc) en dan de bodykit weer plaatst incl nieuwe striping
en als het een clublid is die dat doet dan is er na dat proces een showtopper in de club erbij.
- Mark Smeets
- Moderator
-
En zoals het er nu voorstaat houdt Jeroen de kit zelf, dus die is de H?r zowiezo kwijt...
Ik ben het wel met je eens dat zo'n wagen in ere gehouden moet worden, maar als je realistisch kijkt naar deze auto dan is ombouwen de beste optie!
Dus als Jeroen straks een strakke GLT vind en die kit erop plaats is er ook een mooie showwagen bij!
- Mark Smeets
- Moderator
-
dit topic is langzaam aan het uitsterven.. hoe staat het er nu voor?
al een koper gevonden voor de hele auto?
wel jammer dat hij weg moet.. maar wie weet dat je over een paar jaar nog een leuke 360 tegen komt

ik zag net dat er in de kofferbak nog een paar erg goede koplampen liggen? Hoe goed is erg goed, want de koplampreflectors van de blauwe 360 zijn niet meer zo goed.. Het zijn complete units neem ik aan?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Er komen langzaam aan reacties binnen van mensen die onderdelen nodig hebben, maar nog niemand die een hele auto wil...
- V300 register
- Verbannen
-
Wel jammer trouwens dat er niemand nog interesse heeft getoond voor de hele auto. Hopelijk komt er nog een enthousiasteling?

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat had ik al begrepen en ik had de ophanging al doorgeschoven naar de volgende gegadigde...setsunakaede;73365 schreef : Ow Jeroen, je kan mij trouwens afstrepen voor de vering, de korte conversatie met Doeke heeft duidelijk gemaakt dat ik alleen nog veren en de tijgerballetjes voor achter nodig heb. Ik ben er dus eigenlijk al bijna.

Ik verwacht van niet; een gewone "kale" GLT met veel roest en een kapotte motor?setsunakaede;73365 schreef : Wel jammer trouwens dat er niemand nog interesse heeft getoond voor de hele auto. Hopelijk komt er nog een enthousiasteling?
- Mark Smeets
- Moderator
-

heb je al eens een advertentie op mp geprobeerd? misschien dat een niet clublid hem wil opknappen.. misschien een project om van te leren?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-