show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-10-2008 17:57 #730177 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
Hmm, dat valt me nog alles mee dan.

Maar eerst maar eens even in November naar Dokter Erik voor wat laswerk e.d., daarna de remmerij, en daarna komen veertjes en dempertjes aan de beurt... Duurt nog wel ff dus.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
03-10-2008 20:20 #730196 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.

Bodejodel;70644 schreef : Dat was het plan en dat is nu ook juist het

Stuurbekrachtiging en Bodykit hou ik zelf. Of de auto nu in z'n geheel of in delen verkocht wordt...
Tenzij er viercijferige (voor de comma) biedingen gedaan worden... :D

dus bij 4-cijferige biedingen gaat de bodykit wel weg? Dat is het overwegen waard! :halo:

Ik heb overigen (eindelijk!) een topic over onze 360's gemaakt jeroen :)
kijk maar eens bij de showroom berichten ;)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2008 20:33 #730206 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
volgens mij heb jij weinig aan de bodykit van de h?r omdat zowieso de achterskirt niet past vanwege hatchback>sedan.

persoonlijk vind ik, dat als de H?r compleet weggaat, de nieuwe eigenaar hem van top tot teen dient te restaureren (ontroesten, spuiten, motorisch opknappen etc) en dan de bodykit weer plaatst incl nieuwe striping

en als het een clublid is die dat doet dan is er na dat proces een showtopper in de club erbij.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
03-10-2008 21:13 #730220 door Mark Smeets
De achterskirt past idd niet, maar als ik al eens de rest kon vinden was ik heel tevreden!

En zoals het er nu voorstaat houdt Jeroen de kit zelf, dus die is de H?r zowiezo kwijt...
Ik ben het wel met je eens dat zo'n wagen in ere gehouden moet worden, maar als je realistisch kijkt naar deze auto dan is ombouwen de beste optie!
Dus als Jeroen straks een strakke GLT vind en die kit erop plaats is er ook een mooie showwagen bij!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
26-10-2008 17:12 #735101 door Mark Smeets
jeroen,
dit topic is langzaam aan het uitsterven.. hoe staat het er nu voor?
al een koper gevonden voor de hele auto?
wel jammer dat hij weg moet.. maar wie weet dat je over een paar jaar nog een leuke 360 tegen komt ;)

ik zag net dat er in de kofferbak nog een paar erg goede koplampen liggen? Hoe goed is erg goed, want de koplampreflectors van de blauwe 360 zijn niet meer zo goed.. Het zijn complete units neem ik aan?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2008 20:51 #735136 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
Die gaan waarschijnlijk ook op de plank want ik dacht dat die niet meer nieuw leverbaar waren...

Er komen langzaam aan reacties binnen van mensen die onderdelen nodig hebben, maar nog niemand die een hele auto wil...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-10-2008 21:09 #735147 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
Ow Jeroen, je kan mij trouwens afstrepen voor de vering, de korte conversatie met Doeke heeft duidelijk gemaakt dat ik alleen nog veren en de tijgerballetjes voor achter nodig heb. Ik ben er dus eigenlijk al bijna.

Wel jammer trouwens dat er niemand nog interesse heeft getoond voor de hele auto. Hopelijk komt er nog een enthousiasteling? :)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2008 21:11 #735151 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.

setsunakaede;73365 schreef : Ow Jeroen, je kan mij trouwens afstrepen voor de vering, de korte conversatie met Doeke heeft duidelijk gemaakt dat ik alleen nog veren en de tijgerballetjes voor achter nodig heb. Ik ben er dus eigenlijk al bijna.

Dat had ik al begrepen en ik had de ophanging al doorgeschoven naar de volgende gegadigde... :D

setsunakaede;73365 schreef : Wel jammer trouwens dat er niemand nog interesse heeft getoond voor de hele auto. Hopelijk komt er nog een enthousiasteling? :)

Ik verwacht van niet; een gewone "kale" GLT met veel roest en een kapotte motor?

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
26-10-2008 21:15 #735153 door Mark Smeets
volgens mij zijn ze niet meet leverbaar.. hier in Geleen hadden wij de laatste in elk geval ;)

heb je al eens een advertentie op mp geprobeerd? misschien dat een niet clublid hem wil opknappen.. misschien een project om van te leren?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2008 21:18 #735155 door Jeroen van Bodegom
Binnenkort gaat hij idd op MP verschijnen. Ik wilde eerst de mensen van de club en het forum een kans geven om de aasgier uit te hangen... :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC