360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Zo geweldig uniek is hij nu ook weer niet hoor. Ok, hij heeft een toch vrij zeldzame bodykit, is verlaagd en heeft een 2.3 motor, maar verder is het nu een gewone roestige GLT... Als hij APK-klaar is is het een iets minder roestige GLT met goodies.

In de kofferbak lagen nog 2 erg goede koplampunits, een aandrijfas, een achterlichtunit en een goedgevulde EHBO doos.
Er lag ook nog een oud polaroidje in van de auto in betere tijden: glimmend en met grote, glimmende velgen met een brede velgrand.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had er nog bij willen zijn. Maar was helaas gisteravond laat pas terug. Ben benieuwd wat de plannen zijn met de 360. Een mooie andere carosserie lijkt me best het overwegen waard. Maar zorg eerst maar ns dat je hem op een brug ziet.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Bodejodel;64551 schreef : De auto is er qua roest wat slechter aan toe als ik had gehoopt, maar niet slechter dan ik had verwacht. :hmmz:
APK Laswerk:
- Voorbalk
- Dorpels
- Wielkastranden
- Bizarre scheur in het rechterachterscherm, onder de tankdop.
- Rand onder de voorruit
- waarschijnlijk de balk boven de achteriwielen.
Niet zozeer voor de apk, maar trek de binnenbekleding aan de dorpelkant ook eens los. Ik kwam er 3 behoorlijk plekken (lees: gaten) tegen. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij daar ook nog wel het e.e.a. tegen gaat komen...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wat ik niet snap van dit model is waarom ze de GLT met al zijn opties niet metalic hebben gespoten. Want de metalic modellen (GL) zijn beter bestand tegen roest. Het is allemaal prachtig met de GLT maar als je er niet bij bent roest hij onder je kont weg.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;64488 schreef : Mooi, dan hoef ik dat in ieder geval zelf niet meer mee te nemen...
Een B230E, dat is ook niet onaardig: 131pk.
Wel kjet:no_comment:
531 kop op die B230E zetten en LH is your friend.
Leuke auto maar ik begrijp de tegenstrijdige gevoelens.
Misschien zou ikzelf een goede Nederlandse 360 zoeken, de goodies overzetten en de striping/stickers laten namaken. Waarschijnlijk goedkoper dan restaureren. Maar een andere 360 heeft waarschijnlijk ook wel weer wat roest.
Je zult voor jezelf moeten afwegen waar je het meeste waarde aan hecht wat betreft deze auto.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Frans;64610 schreef : Wat ik niet snap van dit model is waarom ze de GLT met al zijn opties niet metalic hebben gespoten. Want de metalic modellen (GL) zijn beter bestand tegen roest.
Wisten ze dat in het midden van de jaren '80 ook al? Is het niet gebleken dat bij oudere 300's de metallic lak een betere roestbescherming had dan niet-metallic?
Mijn GLE is ook voorzien van metallic laklaag maar ik kan nou niet zeggen dat ie niet roest...

Onderhoud (en bijhouden) is het beste middel tegen deze ongein....