360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat was het plan en dat is nu ook juist het probleem...Pistonpen paultje;70636 schreef : Jeroen, waarom koop je niet een nette 360 erbij, en begin je rustig met overbouwen??
Geen geld en geen tijd...

Dan zal ik het Joost eens vragen...antiekeradio;70639 schreef : (joost mag het weten waar je tegenwoordig een nette 360 vandaan haalt waar g??n laswerk aan zit?)

Ik ga tegen die tijd niet op zoek naar een perfecte 360, die zullen dan nog zeldzamer zijn dan nu. Ik ga gewoon op zoek naar een 360 die minder rot is als de H?R. Een rijdbare auto, waarmee ik dan meteen langs Erik kan voor eventuele herstelwerkzaamheden.
Ik heb volgens mij een paar jaar terug zelfs een incomplete set voor ? 250,- verkochtantiekeradio;70639 schreef : Op de VKB heb ik nog een complete stuurbekrachtigingsset verkocht zien worden voor 200 euro.
Stuurbekrachtiging en Bodykit hou ik zelf. Of de auto nu in z'n geheel of in delen verkocht wordt...
Tenzij er viercijferige (voor de comma) biedingen gedaan worden...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Te koop wegens kind en verhuizing
Wist niet dat er ook nog een verhuizing aan kwam...!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Pistonpen paultje;70645 schreef : Wist niet dat er ook nog een verhuizing aan kwam...!
ff lezen dus!Bodejodel;70598 schreef : Met de aankomende 3e spruit en een verhuizing zit het er niet in dat ik op enige termijn tijd en geld in deze auto kan gaan steken.

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Om te beginnen: Waar heb je dan die verlagingsveren vandaan? Ik heb tot nu toe bijna overal bot gevangen namelijk. (behalve bij bedrijven die Merwede veren verkopen, maar over die fabrikant heb ik niet zo beste verhalen gehoord...)Doeke Dobma;70660 schreef : Wat is er speciaal aan die verlaging? Ik bedoel, ik heb gasdempers en verlagingsveren voor, en Koni met hulpveer en verlagingsblokken achter. Wat heeft de HOR meer?
Ten tweede: Setje overnemen == in een keer helemaal klaar, alle onderdelen compleet. Scheelt zoekwerk.
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;70660 schreef : Wat is er speciaal aan die verlaging? Ik bedoel, ik heb gasdempers en verlagingsveren voor, en Koni met hulpveer en verlagingsblokken achter. Wat heeft de HOR meer?
volgens mij heb je dan alles ongeveer hetzelfde.
met verschil dat jouw gas- en load-a-just dempers nieuw waren...
de verlagingsblokken achter zijn bij de H?r 20 mm.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
setsunakaede;70662 schreef : Om te beginnen: Waar heb je dan die verlagingsveren vandaan?
Gewoon, bij Intrax. Specifiek voor onze gebakjes. Goed spul. Via de website te bestellen.
setsunakaede;70662 schreef : Ten tweede: Setje overnemen == in een keer helemaal klaar, alle onderdelen compleet. Scheelt zoekwerk.
Klopt, ik was ook meer benieuwd wat er nu anders was aan de Hor modificaties in vergelijking met de DoekeDobma-modificaties:D
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;70668 schreef : Gewoon, bij Intrax. Specifiek voor onze gebakjes. Goed spul. Via de website te bestellen.
Klopt, ik was ook meer benieuwd wat er nu anders was aan de Hor modificaties in vergelijking met de DoekeDobma-modificaties:D
Oh, dan ben ik ook al een aardig eind. Alleen voor achter heb ik nog geen hulpstukken (een stel nieuwe Boge's, maar that's all)
Ik heb 30mm blokken en koni's voor voor klaarliggen al wel.
Waar heb je die intrax's vandaan? Website of lokale shop?
(overigens ga ik weer lekker offtopic... die moderators van tegenwoordig :no_comment:

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Kosten iets van 111 euro plus verzending, samen was ik iets van 124 euro kwijt, maar dat krijg je het wel in een mooi doosje;)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Voor dat geld wil ik ze ook wel in een mooi H?R-doosje doen hoor! :humor:Doeke Dobma;70677 schreef : samen was ik iets van 124 euro kwijt, maar dat krijg je het wel in een mooi doosje;)