360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Je was de tweede al!v0lv0freak;70607 schreef : ps. ik hoop dat ik de eerste ben die reageert!

Ik had er, erg flauw, in het wit tussen gezet dat ik die kit en de stuurbekrachtiging hou...
Dat is het op zich wel, maar buiten de bodykit, verlaging en de stuurbekrachtiging om is het een gewone, roestige GLT...Lucluc;70608 schreef : Het zou toch jammer zijn als deze auto in onderdelen weg gaat!
- Mark Smeets
- Moderator
-
dat is idd wel heel erg flauw! Want de rest is niet zo interressant:woops:Bodejodel;70611 schreef : Je was de tweede al!
Ik had er, erg flauw, in het wit tussen gezet dat ik die kit en de stuurbekrachtiging hou...
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Met een beetje geluk heb ik er wel een nieuwe, complete kop bij.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik schrijf alle mensen die onderdelen nodig hebben op. Als hij niet "snel genoeg" als geheel verkocht wordt en er zijn genoeg gegadigden zal ik overwegen hem te gaan demonteren.
Als ie compleet weg gaat hoef ik er niet veel voor te hebben omdat ik dat liever heb.
Als ik hem ga opdelen zal hij waarschijnlijk meer opleveren, maar dat is niet helemaal mijn bedoeling.
- V300 register
- Verbannen
-
In onderdelen is het ding zo weg, daar ben ik idd niet bang voor. Want sjah, ik zou bijv. de stuurbekr. set wel willen...
- V300 register
- Verbannen
-
(joost mag het weten waar je tegenwoordig een nette 360 vandaan haalt waar g??n laswerk aan zit?)
m.a.w. als je de stuurbekrachtiging wilt hebben zul je er stevig voor moeten bieden, met een complete auto er omheen.
Op de VKB heb ik nog een complete stuurbekrachtigingsset verkocht zien worden voor 200 euro.
- V300 register
- Verbannen
-