360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Pistonpen paultje;64648 schreef : onderstel kun je toch net zo goed overbouwen. Veerpoten ed. overschroeven en je bent klaar! (y)
ik dacht nog eventueel aan versterkte chassisdelen? als dat niet zo is dan is overschroeven ook gewoon te doen ja.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Volvo 740TIC;64626 schreef : Wel kjet:no_comment:
531 kop op die B230E zetten en LH is your friend.
K-jet moeten we niet hebben inderdaad!
Ik heb zeker een jaar de tijd wat de motor betreft. Op zoek naar een B234F dus. Heb jij die B234F van jouw 740 nog?

Een Turbo is sneller, maar ik wil het wel een beetje normaal houden...

Buiten dat, zo'n 16-klepper loopt prachtig!
Misschien heeft een andere 360 minder roest als deze. Afhankelijk van wat de lasklus gaat kosten maak ik straks mijn afweging.Volvo 740TIC;64626 schreef : Leuke auto maar ik begrijp de tegenstrijdige gevoelens.
Misschien zou ikzelf een goede Nederlandse 360 zoeken, de goodies overzetten en de striping/stickers laten namaken. Waarschijnlijk goedkoper dan restaureren. Maar een andere 360 heeft waarschijnlijk ook wel weer wat roest.
Die striping boeit me niet zo, is gewoon een Trim-line setje.
Er zijn alleen andere veren en schokdempers en 2 verlagingsblokjes geplaatst. Verder is het een gewone GLT met een bodykit.AvdAkker;64653 schreef : ik dacht nog eventueel aan versterkte chassisdelen? als dat niet zo is dan is overschroeven ook gewoon te doen ja.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
We hebben helaas besloten dat dit geen blijvertje is...:cry2:
Met de aankomende 3e spruit en een verhuizing zit het er niet in dat ik op enige termijn tijd en geld in deze auto kan gaan steken.
Hij is dus te koop...
Gezien de staat waarin hij verkeert mag hij ook in onderdelen weg. Als ik op korte termijn de auto naar Erik's werkplaats of een andere sleutelruimte kan verplaatsen zal hij gedemonteerd worden. (als Erik het tenminste goed vind dat deze auto gedemonteert gaat worden. :humor:)
Als iemand interese in de auto of de onderdelen heeft kan hij contact opnemen. Alle specs en problemen zijn ondertussen redelijk breed uitgemeten. Eventueel heb ik er een "nieuwe" kop bij.
(3 x raden welke onderdelen ik zelf op de plank ga houden...) <--

Als we straks zijn bekomen van de gezinsuitbreiding en verhuisd zijn ga ik lekker op zoek naar een rijdbare, nette 360 (GLT) waar alleen maar wat kleine klusjes aan verricht hoeven te worden. (bodykit en stuurbekrachtiging overbouwen en ik zit weer goed!)<--

Aangezien ik geen werkplaats heb (en in het nieuwe huis zal die vast ook niet zitten) zijn kleine klusjes geschikter voor mij als zo'n volledege overhaul...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Gelukkig zit er nog niet zoveel werk, geld en liefde in de H?R als jij in jouw auto gestopt hebt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
in de bodykit hebben ik en mijn pa zeker interresse
jij hebt toen met mijm vader gemaild, maar de pc is ondertussen een keer gecrash en hij is jouw mail adres kwijt.
maar ik heb net met hem gebeld en hij gaat erover nadenken en contqact met jouw zoeken als het goed is

groet Mark
ps. ik hoop dat ik de eerste ben die reageert!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.