show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2008 20:42 #721882 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
is het ook niet zo dat deze h?r uitvoering naast de bodykit en 2.3 liter motor ook een aangepast onderstel heeft?? in d?t geval word je benadeeld met de hele zwik overbouwen in een andere 360..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-08-2008 20:50 #721883 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
onderstel kun je toch net zo goed overbouwen. Veerpoten ed. overschroeven en je bent klaar! (y)

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2008 20:54 #721885 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
Leuk om te lezen dat hij nu eindelijk in je bezit is jeroen. En een aanhanger huren kan heel stuk goedkoper was laatst voor de blue special ophalen 56 euro kwijt van vrijdag tot maandag.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2008 20:58 #721888 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.

Pistonpen paultje;64648 schreef : onderstel kun je toch net zo goed overbouwen. Veerpoten ed. overschroeven en je bent klaar! (y)

ik dacht nog eventueel aan versterkte chassisdelen? als dat niet zo is dan is overschroeven ook gewoon te doen ja.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2008 21:19 #721895 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.

Volvo 740TIC;64626 schreef : Wel kjet:no_comment:
531 kop op die B230E zetten en LH is your friend.

K-jet moeten we niet hebben inderdaad!
Ik heb zeker een jaar de tijd wat de motor betreft. Op zoek naar een B234F dus. Heb jij die B234F van jouw 740 nog? :D
Een Turbo is sneller, maar ik wil het wel een beetje normaal houden... :D
Buiten dat, zo'n 16-klepper loopt prachtig!

Volvo 740TIC;64626 schreef : Leuke auto maar ik begrijp de tegenstrijdige gevoelens.
Misschien zou ikzelf een goede Nederlandse 360 zoeken, de goodies overzetten en de striping/stickers laten namaken. Waarschijnlijk goedkoper dan restaureren. Maar een andere 360 heeft waarschijnlijk ook wel weer wat roest.

Misschien heeft een andere 360 minder roest als deze. Afhankelijk van wat de lasklus gaat kosten maak ik straks mijn afweging.
Die striping boeit me niet zo, is gewoon een Trim-line setje.

AvdAkker;64653 schreef : ik dacht nog eventueel aan versterkte chassisdelen? als dat niet zo is dan is overschroeven ook gewoon te doen ja.

Er zijn alleen andere veren en schokdempers en 2 verlagingsblokjes geplaatst. Verder is het een gewone GLT met een bodykit.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2008 20:52 #730067 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
Ok, een update, maar niet zo'n beste...

We hebben helaas besloten dat dit geen blijvertje is...:cry2:

Met de aankomende 3e spruit en een verhuizing zit het er niet in dat ik op enige termijn tijd en geld in deze auto kan gaan steken.

Hij is dus te koop...

Gezien de staat waarin hij verkeert mag hij ook in onderdelen weg. Als ik op korte termijn de auto naar Erik's werkplaats of een andere sleutelruimte kan verplaatsen zal hij gedemonteerd worden. (als Erik het tenminste goed vind dat deze auto gedemonteert gaat worden. :humor:)

Als iemand interese in de auto of de onderdelen heeft kan hij contact opnemen. Alle specs en problemen zijn ondertussen redelijk breed uitgemeten. Eventueel heb ik er een "nieuwe" kop bij.

(3 x raden welke onderdelen ik zelf op de plank ga houden...) <--:D

Als we straks zijn bekomen van de gezinsuitbreiding en verhuisd zijn ga ik lekker op zoek naar een rijdbare, nette 360 (GLT) waar alleen maar wat kleine klusjes aan verricht hoeven te worden. (bodykit en stuurbekrachtiging overbouwen en ik zit weer goed!)<--:D
Aangezien ik geen werkplaats heb (en in het nieuwe huis zal die vast ook niet zitten) zijn kleine klusjes geschikter voor mij als zo'n volledege overhaul...

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2008 21:39 #730073 door Anjo van den Akker
ik hoop dat ik een dergelijke keuze nooit hoef te maken, hopelijk komt de wagen dan terecht bij iemand die er wat moois van maakt. flink wat liefde, aandacht (en een flinke bak geld) kan de H?r wel gebruiken.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2008 21:41 #730074 door Jeroen van Bodegom
Ik hoop het ook voor je, maar kiezen tussen mijn kids en een auto is niet zo moeilijk hoor! :D

Gelukkig zit er nog niet zoveel werk, geld en liefde in de H?R als jij in jouw auto gestopt hebt!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2008 21:44 #730075 door Anjo van den Akker
heb pas alles bij elkaar opgeteld, ik schrok er enorm van!!!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
02-10-2008 21:46 #730076 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
jeroen
in de bodykit hebben ik en mijn pa zeker interresse
jij hebt toen met mijm vader gemaild, maar de pc is ondertussen een keer gecrash en hij is jouw mail adres kwijt.
maar ik heb net met hem gebeld en hij gaat erover nadenken en contqact met jouw zoeken als het goed is ;-)
groet Mark

ps. ik hoop dat ik de eerste ben die reageert!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC