show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2009 17:44 #751947 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
Die B230 is er niet door H?R in gelegd. De 2.3 is een zelfbouwproject en niet officieel gemeld. Op de Fahrzeugbrief staat ook gewoon nog de B200E.

Invoeren en het jaarlijkse schorsingstientje kost wel geld dat ik liever eerst besteed aan het ervoor zorgen dat hij niet meer verder roest. :D
Als hij al reed voerde ik hem eerst in, dat scheelde dan weer een ambulance huren.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2009 17:46 #751949 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.

Bodejodel;85831 schreef : Die B230 is er niet door H?R in gelegd. De 2.3 is een zelfbouwproject en niet officieel gemeld. Op de Fahrzeugbrief staat ook gewoon nog de B200E.


duidelijk, ik was in de veronderstelling dat hij met de b230 zo afgeleverd was door hor:)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2009 17:47 #751951 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
Als dat zo was dan had ik wel geprobeerd hem te repareren want dan was het vast een gepeperd motorje geweest. Uit de B200E haalden ze met een tuningsset van H?R al standaard 140-150 pk geloof ik.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
21-01-2009 17:49 #751952 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.

Bodejodel;85831 schreef : Die B230 is er niet door H?R in gelegd. De 2.3 is een zelfbouwproject en niet officieel gemeld. Op de Fahrzeugbrief staat ook gewoon nog de B200E.

Invoeren en het jaarlijkse schorsingstientje kost wel geld dat ik liever eerst besteed aan het ervoor zorgen dat hij niet meer verder roest. :D
Als hij al reed voerde ik hem eerst in, dat scheelde dan weer een ambulance huren.


En daar gaat het om! :yesyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
21-01-2009 17:50 #751954 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.

Bodejodel;85835 schreef : Als dat zo was dan had ik wel geprobeerd hem te repareren want dan was het vast een gepeperd motorje geweest. Uit de B200E haalden ze met een tuningsset van H?R al standaard 140-150 pk geloof ik.


Dat is interessant nieuws! Wat houdt zo'n tuningskit voor een B200E allemaal in? :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2009 17:50 #751955 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
Thuis heb ik de folder geloof ik.... ik zallus kijken als ik straks thuis ben.


EDIT: al gevonden:















Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-01-2009 21:29 #751983 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
we zullen zien wat het gaat worden :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2009 21:41 #751989 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
1000 euro is inderdaad een koopje! Hou je wel in de gaten dat het geen eeuwen gaat duren bij die spuiter? We weten hier allemaal hoe het gaat als een spuiter het stapje voor stapje in de losse uurtjes doet:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2009 09:20 #752047 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
De spuiter doet het gewoon in ??n keer (in een paar dagen), niet in de loze uurtjes. Het is gewoon een proffessionele spuiter met een proffessionele cabine. Het is een vriend van die vriend van me en al zijn restauratie en reparatiewerken laat hij door hem spuiten dus hij doet het ook voor vriendenpijzen. Het kan ook best zomaar 1500 euro worden, afhankelijk van hoe hij de auto krijgt. Die vriend van me en de spuiter hebben beiden de auto nog niet gezien dus dan is het lastig prijzen noemen.

antiekeradio;85873 schreef : we zullen zien wat het gaat worden :)

Inderdaad... ook ik moet nog even afwachten... Ik heb wel eens eerder grote plannen met een auto gehad... :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2009 09:33 #752050 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
Hehe, ik ben ook in gesprek met die vriend van je...'t Zal bij mij alleen volgend jaar worden. Ivm. reis naar het buitenland...(tenzij de reis niet doorgaat. in dat geval heb ik een leuk centje gespaard, en is hij deze zomer al klaar).

Ik ga trouwens voor een full-body restauratie. Dus min of meer de body op een kantelbank (jig, spit, hoe je het wil noemen). Die zijn op maat te koop voor 90 pond (wel in engeland...ff kijken wat verzenden gaat kosten, hehe). En vervolgens echt perfect maken, van onder tot boven! Als ik hem restaureer, dan moet hij ook perfect zijn ?n blijven...

Jeroen, als je in Ede aan de gang gaat, en je hebt hulp nodig kom ik graag eens helpen. Vooral van bodywork kan ik nog wel wat leren!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD