360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Invoeren en het jaarlijkse schorsingstientje kost wel geld dat ik liever eerst besteed aan het ervoor zorgen dat hij niet meer verder roest.

Als hij al reed voerde ik hem eerst in, dat scheelde dan weer een ambulance huren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Bodejodel;85831 schreef : Die B230 is er niet door H?R in gelegd. De 2.3 is een zelfbouwproject en niet officieel gemeld. Op de Fahrzeugbrief staat ook gewoon nog de B200E.
duidelijk, ik was in de veronderstelling dat hij met de b230 zo afgeleverd was door hor:)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;85831 schreef : Die B230 is er niet door H?R in gelegd. De 2.3 is een zelfbouwproject en niet officieel gemeld. Op de Fahrzeugbrief staat ook gewoon nog de B200E.
Invoeren en het jaarlijkse schorsingstientje kost wel geld dat ik liever eerst besteed aan het ervoor zorgen dat hij niet meer verder roest.
Als hij al reed voerde ik hem eerst in, dat scheelde dan weer een ambulance huren.
En daar gaat het om! :yesyes:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;85835 schreef : Als dat zo was dan had ik wel geprobeerd hem te repareren want dan was het vast een gepeperd motorje geweest. Uit de B200E haalden ze met een tuningsset van H?R al standaard 140-150 pk geloof ik.
Dat is interessant nieuws! Wat houdt zo'n tuningskit voor een B200E allemaal in?

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Inderdaad... ook ik moet nog even afwachten... Ik heb wel eens eerder grote plannen met een auto gehad...antiekeradio;85873 schreef : we zullen zien wat het gaat worden

- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga trouwens voor een full-body restauratie. Dus min of meer de body op een kantelbank (jig, spit, hoe je het wil noemen). Die zijn op maat te koop voor 90 pond (wel in engeland...ff kijken wat verzenden gaat kosten, hehe). En vervolgens echt perfect maken, van onder tot boven! Als ik hem restaureer, dan moet hij ook perfect zijn ?n blijven...
Jeroen, als je in Ede aan de gang gaat, en je hebt hulp nodig kom ik graag eens helpen. Vooral van bodywork kan ik nog wel wat leren!