Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-

De hobby is beide geworden, maar de ene hobby dwingt me in de andere :humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
En natuurlijk de brandstofslangen vervangen.
Voor beide klussen moet de auto een stukje omhoog en zo ook een tijdje blijven staan, nu vraag ik me af; garagekrik gebruiken en as-steunen onder de achter-as bij het werken aan de tank en brandstofslangen, of voor deze laatste klus oprijd-bruggen gebruiken....???
Wat is veiliger en/of handiger, voor de ervaren sleutelaars onder ons; wat gebruiken jullie bij het werken onder de auto?
Zowel de oprijd-bruggen als een krik zijn te huren voor ? 25,-, een losse garage krik en een paar as-steunen kopen kan ook al voor ? 60,- en kunnen natuurlijk ook weer handig zijn bij andere klussen....
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Jos360;142610 schreef : Elektro in een auto is een van de dingen waar ik het liefste aan werk. Velen gruwelen van het werk maar ik vind het leuk
Ik pruts liever aan een kabelboom dan dat ik een motor wissel.
De hobby is beide geworden, maar de ene hobby dwingt me in de andere :humor:
roflmao
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Die kosten zijn het dubbel en dwars waard!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Als voor die klus de achteras op assteunen zou staan dan lijkt het me wel noodzaak ook de voorwielen te blokkeren, met de bruggen kun je in ieder geval de handrem gebruiken om de auto op zijn plaats te houden.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb zo'n krikje van de Aldi van 25 euro en heb daar al zeer veel plezier van gehad. Op termijn komt er een keer een betere.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
De tip van de straatstenen zal ik onthouden, of anders inderdaad de daar speciaal voor gemaakte blokjes/wiggen.
Het vervangen van de brandstofslangen en het verwijderen en schoonmaken van de tank ga ik in iedder geval doen op een paar oprijd bruggetjes.
- V300 register
- Verbannen
-
Terug geweest naar de winkel van aankoop en zonder problemen mijn geld teruggekregen en dan maar 70 euro opgelegd voor een 4 tons echte garagekrik! Dat is pas een verademing, daarmee zet je een auto in no time een halve meter boven de grond!
Heb trouwens ook 4 assteunen, zonder zou ik niet meer werken!
- V300 register
- Verbannen
-