show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Weer een 340 op de parkeerplaats!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-03-2010 11:44 #825054 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Gefeliciteerd met het kleine neefje! Wat een plaatje :)

Voor de rest: *Diede mompelt iets over dat Wouter maar ver uit de buurt van Het Grijze Gevaar moet blijven, voor zijn eigen bestwil... Beetje een rommeltje*

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2010 11:55 #825055 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!

Wouter76;139136 schreef : Zonet zag ik de gepoetste auto van Volvoliefhebber (Patrick) in zijn topic, die glans op zijn dashboard.... :yeah:, Dat heb ik tot op de dag van vandaag nog niet voor elkaar gekregen (er komt nog steeds vuil vanaf als ik de plastic reiniger/glans middel gebruik)

Als je maar niet met goedkope 'plasti-shine' o.i.d. probeert het op te lossen. Ik heb dat ook eens geprobeerd; alles blijft eraan plakken (dus na twee weken is je dashboard zowat geasfalteerd) en het stinkt een uur in de wind.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
29-03-2010 15:11 #825069 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!

setsunakaede;139137 schreef : Gefeliciteerd met het kleine neefje! Wat een plaatje :)

Voor de rest: *Diede mompelt iets over dat Wouter maar ver uit de buurt van Het Grijze Gevaar moet blijven, voor zijn eigen bestwil... Beetje een rommeltje*

Dank je Diede, ja het is echt een prachtig ventje!

Een rommeltje vind ik bij een ander helemaal niet erg hoor maar ben zelf nogal een opruimerig en schoonmakerig iemand.
( voor zover de mensen die mijn topic lezen en/of mij wat beter kennen dat nog niet wisten ;) )

volvofiel;139138 schreef : Als je maar niet met goedkope 'plasti-shine' o.i.d. probeert het op te lossen. Ik heb dat ook eens geprobeerd; alles blijft eraan plakken (dus na twee weken is je dashboard zowat geasfalteerd) en het stinkt een uur in de wind.

Ehhh juist, nou dan mag ik dus gaan sparen voor een potje met plastic reiniger van een wat beter merk, overigens vind ik dat stinken nog wel meevallen eigenlijk.

Is dat dan de reden dat er steeds maar vuil van het dashboard af blijft komen, ook na 10 keer nog, omdat ik plasti-shine gebruik?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2010 15:44 #825078 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Al die goedkope Valma, Turtle en andere rommel werkt inderdaad maar half, of zelfs averechts... Met o.a. Cartec en Meguiars heb ik met veel minder moeite al veel betere resultaten bereikt.

Wouter76;139136 schreef : Ja en het scheelt ook een hoop niezen :yesyes: ( mompelt iets met hooikoorts )

Hooikoorts, daar heb ik ook al flink last van. Heb zojuist weer een zak met pillen, neusspray en oogdruppels opgehaald.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
29-03-2010 16:24 #825083 door Wouter Borsje
Weet ik dat ook weer, komende poetsperiode even een andere kunststof reiniger halen dus, moest toch ook nog wat pads, poetsdoeken (micro-fiber) en cleaner halen (meguiars paint-cleaner)

Gelukkig is er hier vlakbij een zaak waar ze de betere poets producten verkopen maar heb nu nog een aantal Halfpruts producten in de poetskrat :woops:

Hahahaha een hele voorraad medicijnen, hopelijk werken die middelen bij jou goed.
Bij mij heeft de huisarts al van alles voorgeschreven maar met weinig resultaat.

Toen ik ziek was vorig jaar december kreeg ik een heftige allergische reactie met als resultaat oa rode bultjes en jeuk all over the place, heb daar toen ceterizine voor gekregen en dat werkt ben ik nu achter ook goed tegen de hooikoorts verschijnselen, maar gebruik het wel zo min mogelijk.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2010 22:47 #825166 door Jeroen van Bodegom
Hier werkten de medicijnen een paar jaar voordat de werking weer afnam, nu heb ik prima spul. Ceterizine heb ik voorgeschreven gekregen voor mijn hooikoorts, maar dat werkte dus ook maar een paar seizoenen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-03-2010 07:51 #825192 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Hooikoorts, daar is nog een topic van geweest! Ik neem lekker Xyzall, nergens meer last van!

1 pill a day, keeps the sneezing away!

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
31-03-2010 07:50 #825280 door Wouter Borsje
Ja, voor veel mensen blijft het maar een beetje behelpen met de hooikoorts symptoom bestrijders al begrijp ik van Karsten dat hij een middel gebruikt dat ook goed werkt bij hem.
Nou ja in ieder geval, voor meer over hooikoorts zie: Het_grote_hooikoorts_topic.

Afgelopen week heb ik ook nog even een foto gemaakt recht van achter om zo een zoek de tien verschillen plaatje te kunnen maken.

Zo kun je makkelijker zien wat het verschil is tussen wel/niet spatlappen (en die mooie bumper met chroomstrip :yesyes:)

Of het er ooit nog van komt.....(de bumpers met chroomstrip mag ik misschien nog eens overnemen van een ons welbekend clublid :))

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-03-2010 21:04 #825367 door Jeroen van Bodegom
misschien? :D

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
01-04-2010 12:07 #825402 door Wouter Borsje
Misschien:

duidt aan dat er een bepaalde kans bestaat dat de uitspraak waar is. :yesyes:

"Misschien drukt het onzekere van het geschieden uit" ........:p

Ik weet niet meer precies hoe het was hoor, jij wil toch nog graag eens in kleur meegespoten bumpers/H?r Kit monteren?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC