Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;140880 schreef : (in de BB)
Baby Benz?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
antiekeradio;140880 schreef : whahaha, ik mocht vanmorgen ook op de solex achter mn vader (in de BB) aan. Stond aan de andere kant van de stad op de snelweg stil, gelukkig vlakbij een viaduct waar een fietspad onderdoor loopt.
(import/bpm/kenteken shizzle van de B is nog niet geregeld helaas)
Had jouw vader dan ook net als ik de ijdele hoop dat hij het nog wel zou redden op het beetje benzine wat nog in de tank zat?
Inderdaad wel super mazzel dat je hem dan nog aardig goed kon bereiken om te helpen.
Nou ja, ??n voordeeltje, je weet dan in ieder geval wanneer het moment daar is dat de tank echt droogvalt...

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het is echter nog veel lulliger als je auto niet start en je DENKT dat dat zo is omdat de benzine op is.... wat dan dus niet zo blijkt te zijn :halo:
- V300 register
- Verbannen
-
er bleek nog wel een gaatje in de drukslang naar de sproeiers te zitten, dus dat heb ik toch maar ff gerepareerd

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
antiekeradio;141229 schreef : de ruitensproeier bleek ook ineens niet meer kapot te zijn nadat ik het tankje bijgevuld had. (hij was zeker nog niet leeg, maar zat ook niet echt veel meer in)
er bleek nog wel een gaatje in de drukslang naar de sproeiers te zitten, dus dat heb ik toch maar ff gerepareerd
Hahahahah dat is toch ook wat zeg, jouw hulp kwam dus letterlijk en figuurlijk als geroepen.
Voor komende donderdag heb ik een to-do lijstje gemaakt, weer lekker aan de slag!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Wouter76;141654 schreef : Hahahahah dat is toch ook wat zeg, jouw hulp kwam dus letterlijk en figuurlijk als geroepen.
Voor komende donderdag heb ik een to-do lijstje gemaakt, weer lekker aan de slag!
En zo geschiedde, al heb ik niet alles op het to-do lijstje ook kunnen doen.
Eerst maar 'even' de auto gewassen en met een kwastje de moeilijk te bereiken plekken schoongemaakt, vooral uit de 'regengootjes' kwam flink wat vuil zetten.
Daarna de kofferbakmat cq plank er uit gehaald en de rechter 'kap' gedemonteerd.
Waarna het volgende welkbekende aangezicht te bewonderen was....:hmmz:
Ook meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt door de subwoofer eens goed vast te zetten.
Door naar de achterbank waar eindelijk na bijna twee jaar de kapotte en er niet fraai uitziende gordelsluitingen uit konden om vervangen te worden door een tweetal mooie exemplaren:
Dat staat toch een een stuk beter zo, als laatste nog even een stukje krimpkous om het boutje van een slangklem gedaan zodat deze geen krassen maakt op het kleppendeksel:
Nu nog de brandstofslangen in/aan de tank/overloopvat/vulopening vervangen, de twee kleine stukken slang in de motorruimte had ik nu al willen doen maar was nu weer de 6mm slang vergeten mee te nemen....

En aangezien ik dat in ??n keer wil doen komt dat een volgende keer.
Word vervolgd!
P.S: is ??n van jullie misschien bedreven of bekend met het werken in photo shop/photo paint?
Het lijkt me leuk om eens te zien hoe de GLT velgen er uit komen te zien onder mijn auto in het wit bijvoorbeeld, of in het zwart
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Eind volgende maand de volgende bestelling met daarin een polijstmiddel en dan kunnen we gaan beginnen met het cleanen/polijsten/voeden/waxen en daarmee ook het verwijderen van de swirls uit de lak.
De poetsspulletjes bij elkaar, de microfiber droog en 'poets' doeken liggen hier nog niet bij:
- V300 register
- Verbannen
-
Als jij mij twee goede foto's vanaf de zijkant stuurt (ben niet zo'n kei in het onthouden wat een GLT-velg is enzo), dan moet dat wel lukken, ben vanaf nu alleen even 2 daagjes weg.Wouter76;141847 schreef : P.S: is ??n van jullie misschien bedreven of bekend met het werken in photo shop/photo paint?
Het lijkt me leuk om eens te zien hoe de GLT velgen er uit komen te zien onder mijn auto in het wit bijvoorbeeld, of in het zwart
BTW: jaloers op jouw auto, hoe goed wordt hij onderhouden....echt geweldig.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-