Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Lucluc;139584 schreef : Mijn 360 MKII is daar ook zwart onder de kentekenplaat.
v0lv0freak;139585 schreef : 360 MK3 had het ook standaard.
Bodejodel;139599 schreef : Hier is het ook zwart; MK3 Sedan.
Dus als ik het goed begrijp is dat bij de 360 MKII en MKIII standaard al zo, dat is me echt nooit opgevallen...:crazy2:
Het is inderdaad misschien wel een idee om dit gedeelte eens zwart te spuiten, er staan eerst nog een aantal dingen op het 'to-do' lijstje maar wie weet doe ik dat nog wel eens.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;139622 schreef : Ehhhh Jos....daar heb ik mijn poetsgekte al op los gelaten...
Plaatwerk_achter_de_bumper_gepoetst
Wow, dat ziet er echt ontzettend strak uit. Die bumpers zijn ook zo mooi diepzwart.
Maar die kentekenplaatbak is gewoon een stuk plaat dat affabriek zwart is. Als je het met rechte stroken tape en kranten afplakt kun je met een spuitbusje nog wel netjes zwart spuiten.
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik vond het erg interessant en wie weet jullie ook wel!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Hoe het in Duitsland zat weet ik niet, maar ik denk dat het zelf gespoten is. Ziet er leuk uit, al vind ik het wat minder ogen vanwege de witte nummerplaat. Geel erop staat al heel anders.
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;139941 schreef : Geel erop staat al heel anders.
Niet omdat ik Nederlander ben, maar persoonlijk vind ik onze gele platen de mooiste van Europa! Vooral met opgelegde letters zijn ze best sjiek :y:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
v0lv0freak;140031 schreef : Niet omdat ik Nederlander ben, maar persoonlijk vind ik onze gele platen de mooiste van Europa! Vooral met opgelegde letters zijn ze best sjiek :y:
volvofiel;140032 schreef : Ohja, die luxe platen... ooit heel duur gekocht en maar een paar maanden gebruikt. Doe ik nooit weer, zonde van het geld.
Die opgelegde letters vielen me vanochtend nog op bij eena auto die mijn aandacht trok omdat je hem niet zo vaak ziet en ik het een mooie auto vind
(Honda Accord van ik meen het voorlaatste model)
Lijkt me best mooi om die ook op de 340 te hebben eigenlijk.
Nu vind ik op bovenstaande foto de witte kentekenplaten van een duitse auto door het contrast met de zwarte letters op een witte auto juist wel weer mooi staan.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Heeft ook het voordeel dat je 's nachts door de schaduw van de verlichting het kenteken niet kunt lezen