Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
die boutjes hoef je overigens niet van te voren in te spuiten; gaan over het algemeen met niet al te veel moeite zo los (een van de zeldzame plekken op een 300 waar bouten met een correcte lengte gemonteerd zijn)
@ jos; het had natuurlijk helemaal gek geweest als hij de brandstoftank ging verwijderen om het stukje plaatwerk dat daar boven zit te poetsen:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;136717 schreef :
@ jos; het had natuurlijk helemaal gek geweest als hij de brandstoftank ging verwijderen om het stukje plaatwerk dat daar boven zit te poetsen:D
Wedden dat hij het doet terwijl de tank er dan toch af is!
:y: Moet je gewoon vooral doen Wouter! Het is jouw auto! NEM!
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
AvdAkker;136717 schreef : als je de brandstofslangen gaat vernieuwen is de tank verwijderen nauwelijks extra moeite.
die boutjes hoef je overigens niet van te voren in te spuiten; gaan over het algemeen met niet al te veel moeite zo los (een van de zeldzame plekken op een 300 waar bouten met een correcte lengte gemonteerd zijn)
Ah kijk aan, dat scheelt weer! yeehaa!
Dendorssers;136718 schreef : Wedden dat hij het doet terwijl de tank er dan toch af is!
:y: Moet je gewoon vooral doen Wouter! Het is jouw auto! NEM!
Jos360;136719 schreef : Sowieso vooral doen. Ik maak er wel geintjes over maar ik zou willen dat mijn auto er zo netjes uit zag. Ik lag van de week een paar uurtjes onder de Jeep en ik ergerde me al kapot aan de hoeveelheid zooi onder de auto... Zoiets moet je eigenlijk poetsen als je er toch bij kunt.
Ik ben het al wel gewend dat er zo hier en daar een geintje over word gemaakt en dat is helemaal prima hoor, kan ik wel hebben

Maarrrrr jullie hebben me nu natuurlijk wel op een prachtig idee gebracht namelijk.........de brandstof tank aanvallen met commandant en daarna in de wax zetten.....yesss :groovy:
(hoewel het er in eerste instantie om gaat de tank van binnen te reinigen d.m.v spoelen met benzine)
Ow ja en natuurlijk het plaatwerk boven de tank ook, als je dan toch onder je grote liefde ligt (ahemmmm :crazy2:) kun je er beter wat extra energie in steken en mag het best wat langer duren....:yeah:
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;136728 schreef : als je dan toch onder je grote liefde ligt kun je er beter wat extra energie in steken en mag het best wat langer duren....:yeah:
Gr; Wouter.
Deze quote mag van mij op de voorpagina van de website. Ik weet alleen niet of we er dan een uitleg bij moeten plaatsen :humor:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Al lezend op het V3M forum kwam ik een foto tegen waar ik de volgende uitsnede van heb gemaakt:
Die spatlappen vind ik eigenlijk best wel mooi staan (vind de auto er ook optisch iets breder door worden), om nog maar te zwijgen over de chrome rand in de bumper...

Wat vinden jullie?
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
spatlappen daarentegen zou wel leuk zijn ja; van binnen en buiten glanzend zwart met perfecte witte letters "wouter stijl" uiteraard!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;136904 schreef : Hahaha, ehhh op de voorpagina...nee laten we dat toch maar niet doen. :nono:
Al lezend op het V3M forum kwam ik een foto tegen waar ik de volgende uitsnede van heb gemaakt:
Die spatlappen vind ik eigenlijk best wel mooi staan (vind de auto er ook optisch iets breder door worden), om nog maar te zwijgen over de chrome rand in de bumper...
Wat vinden jullie?
Niels;136907 schreef : En wat te denken van die striping!
:grr2:
En wat te denken van het kenteken...