Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc heeft ook zo'n setje velgen op de kop getikt voor z'n witte 360.

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
zelfs de RUIT glimt mooier :+
Leuk dat je dat opvalt Wouter, de achterruit heeft me zowat een stel lamme armen bezorgd, zo moeilijk was het nog om die weer helemaal schoon te krijgen ( en aan de onderrand zit nog steeds vuil....:hmmz:)
En hij heeft er een stoel bij gekregen
Hahaha, scherp opgemerkt Mark!
Lucluc heeft ook zo'n setje velgen op de kop getikt voor z'n witte 360.
Ehm....:woops:, volgens mij heb ik dan wat gemist want dat jij ook een witte 360 hebt wist ik helemaal niet.........(ken alleen de "groene" van jou)
Ja dat lichtmetaal vind ik ook heel mooi staan al kun je van dichtbij wel zien dat een opknapbeurt hard nodig is.
Als straks de stalen velgen klaar zijn ( moet nog ??n ronde schuren en dan primen/verfen) komen deze bij de APK in oktober met nieuwe all-season banden onder de auto in de maat 155R13.
Dan komen de LM velgen er dus vanaf en kunnen die opgeknapt gaan worden, het liefst doe ik dit bij een velgenrestaurateur want ??n van de velgen moet "gericht" worden.
Gr; Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;109919 schreef :
....om eerlijk te zijn, ik heb fotosoep op mijn pc maar hoe het werkt????? ( heb er tot nu toe ook niet veel moeite voor gedaan om er mee te leren werken:no_comment: )
Dat zou minder moeite zijn geweest dan al dat poetswerk. :humor:
Maar mooi resultaat. :y:
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;109994 schreef : ... dat jij ook een witte 360 hebt wist ik helemaal niet.........
Jaja, die staat nu even binnen. Heeft nog stuurbekrachtiging ook! Als de groene straks uit logeren gaat voor een grondige behandeling, dan ga ik weer in de witte rijden. Voor mij is de 360 ook dagelijks vervoer. Ik ben trouwens al bij twee evenementen met de witte geweest, dus je had hem al eens kunnen zien.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik ben trouwens al bij twee evenementen met de witte geweest, dus je had hem al eens kunnen zien.
:woops:, shame on me Jean-Luc, ik heb het afgelopen half jaar een paar evenementen gemist...... kom je morgen met de groene naar Oosterhout?
Gr; Wouter.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wouter76;110033 schreef : :woops:, shame on me Jean-Luc, ik heb het afgelopen half jaar een paar evenementen gemist...... kom je morgen met de groene naar Oosterhout?
Gr; Wouter.
Aah dus jij bent Woutert Borsje? Ik vroeg me al af wie dat was... :+
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Aah dus jij bent Wouter
tBorsje? Ik vroeg me al af wie dat was... :+
Kan ik me voorstellen dat je dat niet wist, voor zover ik weet heb ik jou ook nog nooit gezien, dat vind ik ook ??n van de leuke dingen van zo'n evenement; mensen (clubleden) ontmoeten die ik nog niet eerder heb gezien, jij komt morgen toch ook naar de BBQ?
Gr; Wouter.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wouter76;110035 schreef : mensen (clubleden) ontmoeten die ik nog niet eerder heb gezien, jij komt morgen toch ook naar de BBQ?
Gr; Wouter.
Jazeker, voor mij zullen er ook veel nieuwe mensen zijn, ik ben alleen op de nieuwjaarsmeeting geweest.