Weer een 340 op de parkeerplaats!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ikkezieniks!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Eerst maar eens even die achterbumper eraf..............ehm even werd het dus niet maar na een klein beetje gemopper op de weinige ruimte bij de uitlaat en wat hulp van mijn vader kwam de bumper er dan toch af.
Ook meteen de achterlichten en de kenteken plaat vewijderd, en de aanblik was toen als volgt:
Alles eerst goed schoongemaakt en daarna met commandant flink aan het poetsen geweest, als laatste stap een laagje wax erop:
De achterbumper even aan de binnenkant schoongemaakt, er weer op gezet en in de lijnolie gezet.
Toen het achterlicht met het afgevallen achteruitrijdglaasje er bij gepakt, de te lijmen delen ontvet en weer terug gezet.
Vervolgens de beide achterlicht units schoongemaakt en weer gemonteerd evenals de kentekenplaat.
Nog even de werking van alle lampjes controleren, hmmmm achteruitrij licht links doet het nog niet.....contact stripje iets verbuigen en weer terug zetten, kijk dat is beter; we hebben weer licht!
Inmiddels was het al 18:30 ( 11:00 begonnen met de wat pauzes tussendoor) dus nog even wat laatste foto's en naar huis......
Het inbouwen van het ruitenwisser relais gaat de volgende keer gebeuren.
Word vervolgd!
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-

Je bumper lijkt alleen niet helemaal lekker te passen; bij de kentekenplaat bolt hij wat op.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik was vandaag ook in Deventer, maar vanwege de drukke planning kon ik ?cht niet langskomen!

- Lekker met een zaterdags gangetje richting Deventer te cruizen;
- Door te fungeren als klimrek, boksbal, springkussen, bump stop voor ca. 15 kids... (2 van mijzelf, 1 neefje, 2 nichtjes + 10 vriendjes en vriendinnetjes)
- Door een hele aparte variant van tikkertje te spelen waarbij iedereen "hem was" (behalve ik: :eek: RUN JEROENTJE RUN!!!! :eek: );
- Door daarna een uur uitgeput in een stoel onderuit gezakt uit te hijgen;
- Door daarna iets overeind te komen en n?g een uur uit te hijgen;
- Door het nuttigen van een heerlijke BBQ geinspireerde zomermaaltijd;
- Lekker met een zaterdags gangetje richting Oosterhout te cruizen.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Je bumper lijkt alleen niet helemaal lekker te passen; bij de kentekenplaat bolt hij wat op.
Dat heb je goed gezien Niels, dat was al zo toen ik de auto kocht, het was misschien tot nu toe op de foto's niet zo goed te zien.
@Jeroen; dus jij had een lekker familiedagje, wat plezier met de kinderen, beetje relaxen en daarna een BBQ, lekker hoor!
Gr; Wouter.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ja, zo klinkt het allemaal wat minder heftig!Wouter76;109150 schreef : @Jeroen; dus jij had een lekker familiedagje, wat plezier met de kinderen, beetje relaxen en daarna een BBQ, lekker hoor!

Vandaag weer een BBQ, maar dan wel schuilend onder een zeil en bakken onder een Partytent...

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Eervol resultaat!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
....................................................................................................

Gr; Wouter.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-