Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Dendorssers;105111 schreef : Op het werk (Belgische spoorwegen) worden alle klemmen op de treinen dubbel uitgevoerd. WC, afvoer... Altijd alles dubbel! Heb het nu zelf ook zo zitten en het lekt geen druppel meer!
lekker profi... er zijn gewoon speciale brede slangklemmen in de handel verkrijgbaar, lekt het ook nooit meer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;105111 schreef : Op het werk (Belgische spoorwegen)
ghehehe; laat me raden je 2e grote hobby na de volvo is staken?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;105125 schreef : ghehehe; laat me raden je 2e grote hobby na de volvo is staken?
Hahahahahaaaa!!! :lol: :humor:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Klinkt interessant namelijk, als ik de slangklemmen er toch af heb dan meteen maar een paar stevige brede terugplaatsen.
Gr; Wouter
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
maar, als je gewone nieuwe standaard slangklemmen gebruikt is 1 klem per aansluiting meer dan zat, ikzelf heb nooit lekkageproblemen gehad.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
De motor loopt nu zo netjes en de EMVK werkt sinds afgelopen vrijdag ook precies zoals moet, zou zonde zijn als alles straks lekt als een vergiet......
Gr; Wouter.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Bij het doormeten van de RCA kabel naar de versterker vanaf de radio kwam ik er achter dat de rechter aansluiting op de versterker een draadbreuk vertoont, nu was ik toch al van plan om de bedrading achter de radio nog wat netter aan te sluiten (voeding en ls aansluitingen zitten nu al wel netjes op ISO stekker) dus dan meteen even een Monster RCA interlink die ik over heb uit de audio installatie thuis aansluiten.
De versterker zal dan meteen verhuizen vanuit het handschoenen kastje naar de ruimte daarachter en vervang het handschoenen kastje door een exemplaar waarin niet geboord is :woops:
En natuurlijk nog even wat foto's gemaakt:
En dan nog even een foto van de onderkant, zijn de bouten die hier te zien zijn diegene waaraan de bumper gemonteerd is?
Gr; Wouter
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
die moeren zijn lastig te bereiken, maar als je daar een vlakke ringsleutel op zet kun je de bouten met de luchttol losmaken.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ja:y:Wouter76;105599 schreef : En dan nog even een foto van de onderkant, zijn de bouten die hier te zien zijn diegene waaraan de bumper gemonteerd is?