Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
maar toen bedacht ik dat je dan ook de resten van de oude ATF in de primaire trommels kunt schoonpoetsen en nieuwe erin doen. Dat is dus veel te nuttig om nutteloos te zijn!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Jos360;102889 schreef : Je zou de carterpan van binnen kunnen poetsen, dat is vrij nutteloos
been there, done that, got the t-shirt :+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Jos360;102889 schreef : en de binnenkant van de achterschermen poetsen.
Je bedoelt op de achterbank gaan zitten, panelen l+r eruit halen en dan poetsen?
Bij mijn 343'tjes zat daar een een dikke laag antiroest ofzo op, had wat weg van structuurverf.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;102892 schreef : been there, done that, got the t-shirt :+
Ja, ik wilde het eerst zo neerzetten maar toen bedacht ik me dat ik er speciaal voor jou beter "tenminste, om de pan er speciaal voor af te halen" achter kon zetten :+
En dan ga jij nog selectief in mijn tekst knippen...
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;102893 schreef : Je bedoelt op de achterbank gaan zitten, panelen l+r eruit halen en dan poetsen?
Bij mijn 343'tjes zat daar een een dikke laag antiroest ofzo op, had wat weg van structuurverf.
Ja klopt, maar aan de buitenkant niet (waar het paneel tegen aan zit). Maargoed, de antiroest weghalen is ook nutteloos natuurlijk :+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Jos360;102894 schreef : En dan ga jij selectief in mijn tekst ...
hea wazeggie:crazy1:
:humor:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik mag dan wel een fanatiek poetser zijn maar wat jullie nu allemaal opnoemen.......:crazy2:
De motorruimte is nog niet klaar wat poetsen betreft in ieder geval: zekeringen kast eraf, ruitenvloeistofreservoir (scrabble woord?) en koelvloeistofreservoir eraf, accu demonteren en alles wat er onder achter zit aan plaatwerk...........POETSEN!
En verder nog de audio installatie doormeten want ik heb zo af en toe last van dynamruis.
Ook even de spanning op de terugschakelspoel van de EMVK meten al denk ik dat het klepje er af ligt.
Morgen misschien nog even een van de stalen velgen schuren met korrel 180 waterproof.
Gr; Wouter.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.