Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Snif.....nou ja van het weekend toch maar weer verder poetsen op mijn 340 zonder kleur...

Gr; Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
DEVENTER - Bij een grootscheepse controle op de A1 zijn in de nacht van donderdag op vrijdag drie mensen aangehouden.
In totaal heeft de fiscus 5600 euro aan belastingschuld ge?nd, in verband daarmee zijn negen auto's in beslag genomen.
Tijdens de zes uur durende, nachtelijke controle zijn 520 auto's gecontroleerd en zijn er 55 verbalen uitgeschreven. Vijf automobilisten hadden te veel gedronken. Een radarcontrole leverde 340 hardrijders op, de hoogst gemeten snelheid was 177 kilometer per uur.
Toch opvallend dat er in ??n nacht er een stuk of wat 340 rijders zich niet aan de snelheid houden......:woei:
Gr; Wouter
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wouter, die luchtinlaatbak zit met meerdere schroeven vast.
Ik heb 'm ook gedemonteerd, alleen die van mij was van een 343 uit 1980.
Als je een foto kunt maken, zal ik kijken in hoeverre ze overeenkomen. Ik heb de bevestigingspunten en slangensysteem nog in m'n hoofd.
Ohja, ik heb ook nog een kachelweerstand (werkend), mocht de jouwe niet goed meer zijn. Ga je nog naar de ALV zondag?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik ga niet naar de ALV helaas, doordat ik nu geen werk heb kijkt mijn bankrekening ook nogal chagrijnig naar me, heel erg jammer want ik had er graag bij willen zijn.
Die tip die ik ergens las over een nylon panty lijkt me wel een goed idee, morgen even naar de Cman om er ??n te halen (zal ik een zwarte of een bruine nemen.....hmmm )
Schijnt ook goed te werken tegen pollen.
Met die hooikoorts zou ik soms willen dat de lease-auto met climate-control nog voor de deur stond, geen last van die vervelende berken en graspollen.
Morgen dus lekker even klussen met de luchtinlaatbak en zal er zo veel mogelijk foto's van maken.
Gr; Wouter.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Paar schroeven losdraaien, tywrap losgehaald waarmee de vacu?m slangen vastzitten aan de "bak", deze kan weer opnieuw vastgezet worden.
Daarna de stekker onder het handschoenen kastje losgemaakt en door de doorvoer de motorruimte ingevoerd.
Even de gaskabel opzij en dan komt de "bak" naar u toe deze lente...

De "bak" helemaal uit elkaar gehaald en het weerstanden kastje eruit.
Al deze losse onderdelen ga ik morgen op mijn gemak eens lekker schoonmaken en het kunststof behandelen met plastishine.
De weerstanden aansluitingen even schoonmaken en een beetje vaseline erop tegen oxidatie.
Het filter ziet er nog wel aardig uit maar is wel erg broos, ga toch de panty tip maar toepassen en verder viel het met de bladeren, ongedierte en andere rommel wel mee.
De stekker waarvan de draden naar het weerstanden "kastje" gaan.
Zo zag het plaatwerk daarachter er uit:
En na het poetsie-poetsie werk:
De losse onderdelen van het interieur beluchtings en verwarmings apparatus:
Het filter:
En even een overzicht van de aansluitingen op het weerstanden "kastje"
dat was het weer even voor nu, morgen weer verder!
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-

Ben ook wel blij met het fotootje waarop te zien is hoe je de econometer hebt aangesloten. Daar moet ik ook nog maar eens achteraan

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Nu kan ik dus op het instrumentenpaneel in de gaten houden wat het opschakelvacu?m/emvk doet.
Gr; Wouter.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Maaruh, wat ik wou zeggen: Gelukkig hebben wij bij de V3C niet zo'n Sonax Shine Contest(ofzoiets), zoals ze bij het 240/260 register hebben. Was geen lol aangeweest, jij zou elk jaar met de prijzen naar huis gaan;)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ja zo heeft ieder zijn ding he, sommigen zijn erg handig met autotechniek en weer anderen restaureren hun auto helemaal, maar het blijft eerlijk gezegd heel erg leuk om zoveel complimenten te krijgen!
Gr; Wouter.