Weer een 340 op de parkeerplaats!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
geeft aan dat ook wouter een grens heeft
Ja dat heb je helemaal goed gezien Anjo, zelfs ik heb zo mijn grenzen :yeah:
stralen plus coaten is veel voordeliger en mooier..en dan heb je het voordeel dat je de meeste rotzooi niet in je huis hebt...
Het zou heel goed kunnen dat ik de lichtmetalen velgen laten stralen en poedercoaten nadat ik op de stalen velgen in het komend najaar een setje all-season of winterbanden heb laten leggen, ??n van de lm velgen moet ook nog gericht worden i.v.m. een kleine beschadiging aan de velgrand.
De stalen velgen die er onder zaten toen ik de auto kocht en nu al de eerste schuurronde door zijn gegaan maak ik ook helemaal met de hand af.
Nog een paar schuurrondes en dan ontvetten, primen, spuiten met velgenlak en dan een paar lagen blanke lak.
Het schuren heb ik tot nu toe op het balkon gedaan met het mooie weer van afgelopen tijd en vind het eigenlijk wel lekker werk, soort van ontspanning zelfs.
Dat ik de stalen velgen zelf opknap heeft vooral te maken met kosten maar ook omdat ik het erg leuk vind om er zelf mee bezig te zijn en het resultaat te krijgen van de tijd en moeite die ik er zelf insteek.
Komend weekend blijft het met een beetje geluk droog en ga dan eens kijken of ik de luchtinlaat/ventilatorbak kan verwijderen.
Voor zover ik kan zien zit er ??n schroef aan de binnenzijde van het schutbord.
Verder heb ik al even staan kijken naar de kabel die de bak ingaat naar volgens mij het weerstanden printje voor de aanjager standen.
Bij de foto's van Doeke zag ik dat hier een stekker aan zit maar heb die bij mij niet kunnen ontdekken en het lijkt alsof die draden direkt de kabelboom ingaan?
Is er iemand die me daar mee kan helpen door uit te leggen hoe dit precies zit, ik kan er natuurlijk altijd nog even een foto van maken als dat makkelijker is om uit te leggen wat ik bedoel.
Alvast bedankt!
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
hij ligt alleen bij elke volvo anders (waarschijnlijk iets met irritante stagelopertjes in de assemblagelijn...)
even je handschoenenkastje verwijderen/zwarte paneel onder de auto verwijderen en dan zie je hem als het goed is vanzelf zitten. stekker kun je door het doorvoerrubber heen naar buiten trekken als het goed is, en anders inclusief rubber:)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
De inspiratie hiervoor heb ik van Doeke, hij heeft dit ook bij zijn mega mooie 360GLE gedaan.
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Goed he! :humor:Wouter76;100171 schreef : Heb ik dat nou, ik poets me een breuk om er dan op de BBQ achter te komen dat die van jou nog witter is (bleker....
)
- V300 register
- Verbannen
-