Weer een 340 op de parkeerplaats!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Nu je er over begint, ik heb wel weer erg veel zin in een evenement.
Beetje goed weer erbij en urenlang ouwe...... over auto's

Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;95640 schreef : ik ben bang dat de 340 er voor zo'n evenement nog lang niet mooi genoeg bij staat
:confused: :crazy2:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
hoeft niet altijd een GLT / 343 / supergetunede auto te zijn
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

In de zomer nog even die paar "roestplekjes" (ik denk dat het woord erger doet vermoeden dan het is

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik zal de volgende poetssessie eens een paar foto's van de roestplekken maken om er een beetje een indruk van te geven.
Eerst volgend weekend met mooi weer in April gaat het poetswerk weer verder en dan zijn oa: grill, voorbumper ( ook het metalen deel in de bumper ) en motorkap ( een grote verzamelplek van swirls ) aan de beurt, misschien zelfs nog de voorschermen.
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-
als jij naar volvo nederland zou gaan met deze 340,vallen ze van hun stoel..echt een glimmende auto die zeker de vkb zou opfleuren..Wouter76;95775 schreef : Als Wouter als vice-voorzitter zelfs al aangeeft het een goed idee te vinden om mijn 340 op de V3C stand neer te zetten dan zeg ik daar natuurlijk geen nee tegen!
Ik zal de volgende poetssessie eens een paar foto's van de roestplekken maken om er een beetje een indruk van te geven.
Eerst volgend weekend met mooi weer in April gaat het poetswerk weer verder en dan zijn oa: grill, voorbumper ( ook het metalen deel in de bumper ) en motorkap ( een grote verzamelplek van swirls ) aan de beurt, misschien zelfs nog de voorschermen.
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-

O.a. echt versteviging en iets in de hele b-stijl etc etc. *weet het wel 'n beetje maar niet helemaal en ik heb even geen zin om te googlen.

Prachtige wagen, mooi gepoetst! Welk spul gebruikt u?