Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wouter76;93210 schreef : Hallo mensen kennen jullie me nog?, het is Wouter!
Ja inderdaad, die met die witte driedeurs 340 waar tot aan november vorig jaar het ??n en ander gebeurd is.
Ik ben een tijdje afwezig geweest door omstandigheden die oa te maken hebben met werk en woonplaats maar ben inmiddels weer terug op mijn oude "honk".
Ook zijn de foto's hier niet meer te bewonderen aangezien mijn album inactief is geworden...........Grrrrr maar dat gaat weer helemaal goed komen.
Jullie hebben natuurlijk ook niet stilgezeten de afgelopen maanden en ik zal het dus nog even aangenaam druk hebben met het doorlezen van alle al bestaande en nieuwe topics.
Er zijn weer genoeg plannen voor dit jaar waaronder natuurlijk oook weer het nodige poetswerk :woei:
Natuurlijk is het voornemen om regelmatig bij de komende evenementen aanwezig te zijn en de clubleden weer te ontmoeten!
Gr; Wouter.
Wouter, geloof het of niet, maar ik wilde je n?t vanavond eens mailen omdat ik al zo lang niets meer gehoord had

Leuk dat je weer terug bent!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Nou ja het is even niet anders, de lente is in aantocht en dat betekend straks vast weer een paar leuke evenementen en natuurlijk lekker poets en klus weer zodat ik weer met een van voor naar achter en van boven naar onder glimmende auto zo vaak mogelijk aanwezig kan zijn!
Gr; Wouter.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar Wouter, jij was toch wel bij het daf museum dan? Want daar was een witte 340 die onder de motorkap ook helemaal schoon was.. Naar aanleiding daarvan heeft Pauline dit topic geopend:
Vieze handen, schone auto
welkom terug in elk geval!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Leuk dat je dat nog weet en het is de bedoeling om deze lente/zomer de aanwezige roestplekken op wielkastranden en onder de achterbumper aan te pakken.
Ook onder de motorkap gaat weer flink gepoets worden; kachel-luchtinlaat unit en het plaatwerk erachter en het kleppendeksel in ieder geval!
Gr; Wouter.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wouter76;93235 schreef : Leuk dat je dat nog weet en het is de bedoeling om deze lente/zomer de aanwezige roestplekken op wielkastranden en onder de achterbumper aan te pakken.
Als je hulp nodig hebt; roep maar!
Mijn broer gaat vanaf komende zomer Planologie studeren in Deventer en hij gaat daar ook op kamers. Dan zal ik er wel vaak komen:D
Er komt daar dan trouwens ook een 343 DLS voor de deur te staan.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb zaterdag helpen klussen aan nog zo'n maagdelijk(e) witte 340 DL en ik moest meteen aan jou denken.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Weet je ook waar hij komt te wonen dan?, alvast bedankt voor het aanbod in ieder geval en andersom geld natuurlijk hetzelfde als het op hulp aankomt!
Heeeeeeeeeeeee Niels

Fijn om te weten dat de mensen die ik heb leren kennen binnen de club me nog niet vergeten zijn en ik jullie natuurlijk ook niet ondanks de hectische periode die ik nu min of meer achter de rug heb.
Sinds vandaag heb ik thuis weer internet en kan nu dus gelukkig weer regelmatig ( lees: vaak! ) op het forum rondstruinen. :w00t:
Enne niet omdat ik nu zo nieuwsgierig ben hoor, mag alleen graag veel weten......van wie is die maagdelijk witte 340 die op de afgelopen sleuteldag was?
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Gr; Wouter