Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wouter76;93210 schreef : Ook zijn de foto's hier niet meer te bewonderen aangezien mijn album inactief is geworden...........Grrrrr maar dat gaat weer helemaal goed komen.
VPower;93286 schreef : waar zijn alle foto's gebleven, zo heb ik nog geen goed beeld van deze prachtige volvo
Wouter is een tijdje weg geweest.. hopelijk kun je ze binnenkort weer bewonderen

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Plaatwerk achter de luchtinlaat unit van de verwarming/ventilatie, plaatwerk achter de bumpers, kleppendeksel......:yesyes:
Verder ligt hier al een halfjaar een stel metalen velgen te wachten op renovatie, deze gaan er dan volgende winter als nieuw weer op met winterbanden.
Plannen zat dus en ook weer hele scheepsladingen vol visueel materiaal!
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn vario werkt okee tot en met het vacuumsysteem, maar de riemen zijn dusdanig versleten dat de schijfafstand gewoon niet correct af te stellen was. De shift van 0,0 speling naar 0,5 mm heeft echter een zalig effect gehad. Met weliswaar wat aansporing zakt het toerental bij 50-60 richting de 2.500 en dat is wat de bedoeling is. Doordat hij eigenlijk nooit onder de 3.000 kwam verdacht ik ten onrechte de vacuumaansturing. Zodra de nieuwe riemen erop zitten en alles keurig gesteld kan worden, verwacht ik dat alles weer werkt zoals het ooit door meneer Hub bedoeld was.
- V300 register
- Verbannen
-

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Deze liggen er bij mij ook op en schijnen wat stugger te zijn dan de originele en ze hebben bij het koud wegrijden ook wat te mopperen maar verder helemaal prima.
Ja de link werkt nog wel Wouter, het foto album met alle foto's bij mijn album.nl is alleen helaas gedeactiveerd omdat ik er te lang niets mee gedaan heb, dat gaat weer helemaal goed komen.
Gr; Wouter.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
De foto's zijn weer terug:w00t:( en er zullen nog vele volgen)
Gr; Wouter
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hey! Welkom terug!Wouter76;93223 schreef : Nou ja het is even niet anders, de lente is in aantocht en dat betekend straks vast weer een paar leuke evenementen en natuurlijk lekker poets en klus weer zodat ik weer met een van voor naar achter en van boven naar onder glimmende auto zo vaak mogelijk aanwezig kan zijn!
Mis vooral de BBQ niet in het lijstje met te bezoeken evenementen!