Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
en het doet ook iets minder pijn aan je hoofd...Wouter76;73407 schreef : ...klinkt toch beter als; 'tik van de molen gehad'...

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Voor de zekerheid: da's een verwijzing naar een ander topic en geen dreigement

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Vandaag na een ritje Hoofddorp i.v.m een sollicitatie gesprek ( heenweg 2.15u.....:hmmz2:)
Toen ik weer terug was in Deventer even het oliepeil in de primaire en secundaire bak laten controleren door de Volvo dealer, er ging in totaal toch nog een liter bij.....
Ik heb nu wel het idee dat de cvt wat stiller is geworden.
Aankomende zondag maar eens de krikhouder/krik/wielsleutel polijsten en poetsen.
Ook de reparatie van de lendesteun op de bestuurdersstoel van het GL interieur zit er nog aan te komen, misschien dat ik daar volgende week nog tijd voor heb.
Druk, druk, druk, gekke bende

Gr; Wouter.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Welke dan? Ik heb hem niet gevonden... LINKJE!!!twkuiper;73986 schreef : Voor de zekerheid: da's een verwijzing naar een ander topic en geen dreigement
![]()

Dat weet iedereen toch wel neem ik aan?Wouter76;74699 schreef : Eeehm jongens, jullie weten toch dat Peugeot is begonnen als fabrikant van Pepermolens.............
Gastankje nodig?Wouter76;74699 schreef : Vandaag na een ritje Hoofddorp i.v.m een sollicitatie gesprek ( heenweg 2.15u.....:hmmz2:)
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;74776 schreef : Welke dan? Ik heb hem niet gevonden... LINKJE!!!
Sommige mensen moet je ook alles voorkouwen h?

Had iets te maken met automobiel nummer 12 op de oprit van Jeroen, en bijbehorende parkeerproblemen .
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik zat te spitten naar een molen, niet naar een invalidekaart... dan had ik het dus nooit gevonden...

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wouter76;74699 schreef : Eeehm jongens, jullie weten toch dat Peugeot is begonnen als fabrikant van Pepermolens.............
Vandaag na een ritje Hoofddorp i.v.m een sollicitatie gesprek ( heenweg 2.15u.....:hmmz2:) even het oliepeil in de primaire en secundaire bak laten controleren, er ging in totaal toch nog een liter bij.....
Ik heb nu wel het idee dat de cvt wat stiller is geworden.
Aankomende zondag maar eens de krikhouder/krik/wielsleutel polijsten en poetsen.
Ook de reparatie van de lendesteun op de bestuurdersstoel van het GL interieur zit er nog aan te komen, misschien dat ik daar volgende week nog tijd voor heb.
Druk, druk, druk, gekke bende
Gr; Wouter.
Maar toch Wouter, ik zou die sollicitatie v??r laten gaan! Een auto kan wachten, werk niet!