Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Zo zag de krik eruit:
En zo ziet het er nu uit:
Hopelijk blijft het zaterdag ochtend een beetje droog zodat de auto gewassen kan worden en de krik etc en het reservewiel er weer in kunnen.
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Elke keer als ik een mailtje krijg van een update van dit topic ben ik benieuwd wat je nu weer voor iets "onzinnigs" gepoetst hebt! :humor:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Nu zag ik dat jullie het op de vorige pagina over die lendenknop hadden! Heb laatst de mijne ook afgebroken, das iets anders dan wat hier gebeurd is, maar nu vroeg ik mij dus af waar je zo'n ding nog zou kunnen vinden! Had hem wel graag hersteld, want dat zou de weer helemaal in nieuwstaat brengen!! (Moet binnenkort maar is een stel foto's online gooien!)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Jij krijgt ?lles blinkend!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
@Karsten, dan kun je toch het beste de autosloop/demontege bedrijven eens nalopen en natuurlijk regelmatig op MP kijken, ook in de onderdelen rubriek op de site van de V3C worden regelmatig van allerlei dingen aangeboden, en ja soms kun je met een beetje creativiteit ook een hoop voor elkaar krijgen zoals ik dat ook ga gebruiken om mijn lendesteun weer goed werkend te krijgen.
Dit jaar niet echt veel gepoets meer nu de winter eraan komt maarrrrrrrrr heb wel plannen om een excentrische schuurmachine aan te schaffen volgend voorjaar ( dan wel met een polijst pad erop

Ja joost, nu de onderkant van de auto nog...........................ehmmm nee dat gaat 'm toch niet worden ben ik bang :nono:
Gr; Wouter.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;75892 schreef :
@Karsten, dan kun je toch het beste de autosloop/demontege bedrijven eens nalopen en natuurlijk regelmatig op MP kijken, ook in de onderdelen rubriek op de site van de V3C worden regelmatig van allerlei dingen aangeboden, en ja soms kun je met een beetje creativiteit ook een hoop voor elkaar krijgen zoals ik dat ook ga gebruiken om mijn lendesteun weer goed werkend te krijgen.
mm, tja, die autosloop/demontage bedrijven, die lijken in mijn regio amper te bestaan en als ze er al zijn, dan zijn het er die geen enkele Volvo hebben staan... Is echt heel erg vervelend! Het probleem bij mij is dat de knop juist is afgebroken bij de schroefdraad, iemand een idee hoe ik daar creatief mee kan zijn? zal dan toch nog is MP in het oog moeten houden...
Mocht iemand er een hebben, laat maar horen!
Bedankt voor de reactie trouwens
Moest trouwens echt nog even opmerken dat jou Volvo er echt prachtig uit begint te zien, ben verbaast hoe ver je wel niet gaat! Onder de motorkap, krik... Respect voor je werk man, ik zou er het geduld niet voor hebben! Toch niet om het zo grondig als jou te doen
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Wauw h?, eindelijk weer een weekend waarin niets hoeft ( nou ok vooruit, het huishouden dan ) dus morgen ga ik me maar eens storten op het repareren van de lendesteun.
Afgelopen zaterdag even een beetje lijm gehaald en mijn pa was zo vriendelijk om even een stukje metaal op maat te zagen:
Nu alleen nog het plaatje rond slaan en vastlijmen aan de bestaande kunststof beugel, door het gat in de metalen strip komt dan de schroef weer die door het stoelframe gaat en de achterzijde van de kunststof beugel.........ehm ja beetje lastig om op te schrijven, ik zal proberen te onthouden er foto's van te maken:yesyes:
Wat een weer anders vandaag zeg, ik reed over de brug op de A10 vlak voordat je de Zeeburgertunnel inrijd richting Purmerend..........leek haast wel slalommen zeg :wtf:
Gr; Wouter