show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Weer een 340 op de parkeerplaats!

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
01-07-2014 19:10 #949062 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Mooie zin hoor (die laatste dan h? :p), zo is het maar net!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
16-07-2014 18:44 #949274 door Wouter Borsje
Vanmiddag even contact gehad met de schadehersteller, zoals het er nu naar uitziet is de 340 voor het eind van volgende werkweek klaar.

Eerlijk is eerlijk, ik kijk er naar uit om hem weer op te mogen halen, en weer het vertrouwde beeld te mogen aanschouwen van de 340 bij het 's ochtends opstaan of uit het keukenraam kijken.

En dan natuurlijk ook weer zelf lekker aan de klus, nu het roest aanpakken eenmaal is gestart wil ik er verder mee gaan, beginnende met het plaatwerk van onderkant achterlichten naar beneden.

Wat allereerst zal volgen is eind volgende week of in het weekend erop een uitgebreid verslag van de roestschade herstel aan de wielkast met daarbij de foto's die tijdens het herstel zijn genomen door de medewerker van het schadeherstel bedrijf.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2014 19:34 #949275 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Ik ben benieuwd Wouter!
Laat je de auto deze zomer dan ook opnieuw taxeren?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-07-2014 19:45 #949276 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Ik ben ook erg benieuwd :y:

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
16-07-2014 20:28 #949277 door Wouter Borsje
Opnieuw taxeren zou zeker geen slecht idee zijn, al zal dat zeer waarschijnlijk niet nog deze zomer zijn.

Het zou in dat verband ook heel leuk zijn als er nog weer eens een taxatiedag zou komen, ik herinner me dat hieromtrent nog een paar woorden zijn gewisseld op de ALV, maar daar weet ik de uitkomst niet meer van.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-07-2014 14:31 #949280 door V300 register
Ik ben ook erg benieuwd Wouter!

Taxeren kun je meestal ook gewoon in de buurt laten doen. Bij mij gaat dat 125 euro kosten per wagen, dus in principe valt dat ook wel weer mee...
Waarmee ik overigens geen anti-reclame voor de club wil maken, zo'n dag is zeker zo gezellig!
al heb ik de indruk dat er momenteel niet echt veel belangstelling is vanuit de clubleden/bestuur voor evenementen

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
17-07-2014 16:52 #949282 door Wouter Borsje
Ja wie weet doe ik het bij bij gebrek aan belangstelling voor een taxatiedag vanuit de club ook wel op eigen houtje, de prijs die jou noemt valt me best nog wel mee, het overwegen waard in ieder geval.

Neemt inderdaad niet weg dat een club taxatiedag zeker heel gezellig is, ik herinner me de keer bij de ouders van Steven en bij Francois nog goed, en ja het is ondanks dat die ? 125,- me nog wel meevalt gezien wat ik verwachtte toch wel een stukje goedkoper, ik meende dat ik voor de taxateur die bij Francois thuis kwam iets van ? 80,- kwijt was.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-07-2014 17:07 #949283 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Mocht je er voor kiezen om individueel je auto te laten taxeren, zou ik zeker even ruim de tijd nemen om een taxateur te zoeken die ook echt deugdelijk werk levert.
Zoek de naam op op Google en ga niet zomaar voor de goedkoopste. Het kan voor veel minder dan 125 euro (zelf heb ik een tijdje terug iets van 85 betaald), het mooist is als je iemand vindt die het hobbymatig doet voor bijzondere auto's. Ik meen me te herinneren dat er bijv. in de buurt van Brummen een hobby-taxateur woont die vriendelijke tarieven heeft en, nog belangrijker, affiniteit met bijzondere auto's. Jouw 340 valt daar zeker onder.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
17-07-2014 19:22 #949284 door Wouter Borsje
Bedankt voor de tip en het compliment Joost, tegen de tijd dat ik een taxatie wil plannen zal ik zeker goed uitzoeken welke taxateur te vragen.

Daaronder zal zeker het hier vragen vallen, net als jij zullen er wel meerderen zijn die misschien wat in de regio van Deventer weten op dat gebied.

Brummen is wat dat betreft ook in de buurt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-07-2014 21:11 #949285 door V300 register
Hoezo moet een taxateur deugdelijk werk leveren? Hij hoeft toch enkel een waarde op een auto te plakken voor alsvdeze total loss raakt? Voor een 300-serie maakt het dan niet zo gek veel uit of dat 2500 of 7500 euro is, je kunt er toch wel een hele mooie voor terug kopen omdat de aanschafprijs relatief laag ligt.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC