Weer een 340 op de parkeerplaats!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ik heb hier nog wel een busje 3M ruitrubberkit staan, mag je best even lenen zodat je je ruit kunt afkitten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Toen zei die vent me nog: "als hij toch nog ergens lekt kitten we de ruit alsnog af....".
Ik zal na de volgende wasbeurt eens kijken of ik een lekspoor kan ontdekken als ik de schopplaat onder het stuur weghaal.
Mocht het inderdaad van de voorruit afkomen zal ik er eens een telefoontje aan wagen naar Carglass in Apeldoorn.
In ieder geval bedankt voor het aanbod Joost, erg aardig van je, als ik het nodig ga hebben dan zal ik het je zeker even laten weten.
Lucluc;223651 schreef : Afkitten is een optie. Wintermatjes ook, want die kan je leeggooien
LOL, alleen het vervelende is in dit geval dat het water van onder mat komt

- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Als je em een paar dagen niet nodig hebt kun je de mat optillen zodat de lucht er ook onder kan circuleren.
Ook zou je dan kunnen zoeken naar de lekkage bron.
Lekkage kun je perfect opsporen met talkpoeder.
De bewuste zone strippen tot op het staal / blootleggen / vrij maken.
De panelen "bestoffen" met wat talkpoeder.
Rustig rijden en laten nat worden of laten staan en laten nat regenen / nat sproeien,....
Laten drogen.
Het talkpoeder wegzuigen en de vocht sporen blijven "wit" achter op de carrosserie.
Maar ja voor iemand als jij Wouter zal dat wel gruwel wezen, je auto expres "bevuilen", dus als je het wil doen moet je een weekje op je tanden bijten.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Expres mijn auto bevuilen heb ik er graag voor over hoor, het technisch op orde hebben van de 340 gaat bij mij voor op het verzorgen van in en exterieur. :yesyes:
En het klopt inderdaad dat ik de auto niet zo veel gebruik, sinds september dit jaar weer wat vaker omdat ik een vriendin heb die een een kleine 60km van Deventer af woont.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
:groovy: :drool2: yeehaa! :340: :photo:

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Al sinds de sleuteldag te Leidschendam ergens in mei 2012 lag er hier in de schuur een reserve carburateur voor mijn 340 (DIR 105 voor een B14.4S)
Deze heb ik vandaag naar boven gehaald om eens een begin te maken met de revisie hiervan.
De eerste stap hierin is het grof schoonmaken, eerst nog wat foto's van hoe de carburateur zich liet aanzien bij binnenkomst vanuit de schuur:
Nee nee uw ogen bedriegen u niet, deze carburateur begeeft zich in hogere sferen :yeah:
Het eerstvolgende rijtje foto's kunt u verwachten zodra de grove reiniging in zijn geheel is voltooid.
Bedankt voor het kijken naar deze aflevering in de serie; wat heeft die mafketel nu weer uitgevroten met/op/in/aan/voor zijn uit de kluiten gewassen Daf?
Goedemiddag.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Welnu, om in die behoefte te voorzien heb ik vanochtend (ook stiekem omdat ik het heel leuk vind om te doen) een aantal foto's op locatie gemaakt, ergens in het achterland van Bathmen:
Zo, is dat ook maar weer gedaan, kan ik nu weer rustig fr?belen met de onderdelen.

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

(foto 1)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-