show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
23-10-2013 18:52 #939146
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Dank je Wim!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
28-10-2013 17:16 #939257
door Wouter Borsje
Ondertussen naar de sleuteldag geweest in Enschede, door een lang aanhoudende verkoudheid was ik helaas niet in staat zo actief te zijn als dat ik wel had gewild.
Van Laurens heb ik nog een kleppendeksel gekocht:
Deze eerst maar eens goed schoonmaken en kijken of hij goed recht is, dan wil ik hem gaan voorzien van een laagje zilvergrijze lak (dezelfde lak als op mijn velgen zit, maar dan de hittebestendige soort)
Daarnaast heb ik van Jean-Luc een linker en rechter voorscherm mogen overnemen, ook een leuk winter projectje, de schermen zijn op een paar plekjes na nog in heel goede staat en zeker de moeite waard om ze op te knappen, ook de kleur is voor zover wij hebben kunnen zijn gelijk aan de lak "kleur" ...op mijn 340.
Nogmaals bedankt J-L, erg aardig van je!
Deze terugslagklep zoals eerder vermeld:
Gemonteerd op de sleuteldag, ik heb het idee dat het toerental t.o.v de gereden snelheid nu wat lager blijft, het '140 km/h probleem' heb ik nog niet getest na deze modificatie.
Verder de deur/kofferklep/motorkap rubbers in de vaseline gezet met de aankomende winter op het oog.
Later die dag heb ik samen met Wouter, of ehhh eigenlijk Wouter met mij de koppelingspeling nagekeken en er ietsje dunnere plaatjes tussen gezet, 1,2mm i.p.v 1,5 mm.
De koppeling grijpt dan nu ook weer ietsje eerder aan.
Wel kwam ik er al onder de auto loerende achter dat de krukas-kering aan de koppelingszijde wat lekt, net als de aansluiting tussen benzine pomp en blok, daar moet even een nieuwe pakking tussen.
Al met al, voorlopig nog geen reden om achterover te gaan leunen, ook niet iets wat ik uberhaupt verwacht, met een ruim 25 jaar oude auto zou dat wel heel na?ef zijn.
Daarnaast zou als dat wel het geval was ook einde hobby betekenen, en dat is wel het allerlaatste dat ik wil!
Al die het tot volgend voorjaar even laten voor wat het is (op een was en stofzuigrondje na) groeten u!
Van Laurens heb ik nog een kleppendeksel gekocht:
Deze eerst maar eens goed schoonmaken en kijken of hij goed recht is, dan wil ik hem gaan voorzien van een laagje zilvergrijze lak (dezelfde lak als op mijn velgen zit, maar dan de hittebestendige soort)
Daarnaast heb ik van Jean-Luc een linker en rechter voorscherm mogen overnemen, ook een leuk winter projectje, de schermen zijn op een paar plekjes na nog in heel goede staat en zeker de moeite waard om ze op te knappen, ook de kleur is voor zover wij hebben kunnen zijn gelijk aan de lak "kleur" ...op mijn 340.
Nogmaals bedankt J-L, erg aardig van je!
Deze terugslagklep zoals eerder vermeld:
Gemonteerd op de sleuteldag, ik heb het idee dat het toerental t.o.v de gereden snelheid nu wat lager blijft, het '140 km/h probleem' heb ik nog niet getest na deze modificatie.
Verder de deur/kofferklep/motorkap rubbers in de vaseline gezet met de aankomende winter op het oog.
Later die dag heb ik samen met Wouter, of ehhh eigenlijk Wouter met mij de koppelingspeling nagekeken en er ietsje dunnere plaatjes tussen gezet, 1,2mm i.p.v 1,5 mm.
De koppeling grijpt dan nu ook weer ietsje eerder aan.
Wel kwam ik er al onder de auto loerende achter dat de krukas-kering aan de koppelingszijde wat lekt, net als de aansluiting tussen benzine pomp en blok, daar moet even een nieuwe pakking tussen.
Al met al, voorlopig nog geen reden om achterover te gaan leunen, ook niet iets wat ik uberhaupt verwacht, met een ruim 25 jaar oude auto zou dat wel heel na?ef zijn.
Daarnaast zou als dat wel het geval was ook einde hobby betekenen, en dat is wel het allerlaatste dat ik wil!
Al die het tot volgend voorjaar even laten voor wat het is (op een was en stofzuigrondje na) groeten u!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
03-11-2013 15:26 #939425
door Wouter Borsje
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2013 15:49 #939427
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Dat is een mooie set. Gefeliciteerd!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
03-11-2013 15:59 #939428
door Wouter Borsje
Dank je Floris!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-11-2013 16:47 #939429
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Zelf uitgezocht?
Zal wel goed komen met dat sleutelen denk ik zo....!
Zal wel goed komen met dat sleutelen denk ik zo....!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
03-11-2013 17:17 #939430
door Wouter Borsje
Ja, klopt helemaal Bart, na lang zoeken, wikken en wegen heb ik deze 3/4 ratelset uitgezocht en ik heb zomaar een donkerpaars vermoeden dat ik er veel plezier van ga hebben :yesyes:
Voor de helft zelf betaald en de andere helft is gefinancierd met verjaardagsgeld
Voor de helft zelf betaald en de andere helft is gefinancierd met verjaardagsgeld

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
04-11-2013 17:32 #939449
door Wouter Borsje
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2013 18:35 #939451
door Colin Haselaar
Beantwoord door Colin Haselaar in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Goed bezig!
Kleppendeksel wil ik ook een keertje eraf halen en netjes overspuiten, kleur van de lak.
Gr Colin
Kleppendeksel wil ik ook een keertje eraf halen en netjes overspuiten, kleur van de lak.
Gr Colin
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
04-11-2013 19:06 #939452
door Wouter Borsje
Dank je Colin!
Ja inderdaad, dat wil ik ook gaan doen maar dan in het zilvergrijs (kleur van de GLT en winter wielen)
In lakkleur zal vast mooi gaan staan bij jouw auto, ??n van de eerste dingen die opvalt onder de motorkap is tenslotte toch het kleppendeksel.
Ja inderdaad, dat wil ik ook gaan doen maar dan in het zilvergrijs (kleur van de GLT en winter wielen)
In lakkleur zal vast mooi gaan staan bij jouw auto, ??n van de eerste dingen die opvalt onder de motorkap is tenslotte toch het kleppendeksel.
Moderators: Mark Smeets