Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Even een paar plaatjes van v??r het wassen, LET OP!!, de volgende beelden kunnen als schokkend worden ervaren... :eek:
(althans voor allen die mijn auto alleen maar schoon hebben gezien

Dus maar eens even lekker aan de slag gegaan met de HD en twee emmers warm water waarvan ??n met auto shampoo.
Geen n? foto's overigens, die zitten er zoveel in dit topic

Daarna nog even een filmpje gemaakt van de koude start, het was vandaag hier in het Deventerse 8 graden klein nulletje C :
[youtube]fKtunV-lv4M&feature=youtu.be[/youtube]
Ik vermoedde dat de choke pull-off niet werkte maar dat blijkt gelukkig wel het geval, de mate van opening is mijns inziens alleen veel te weinig, bij volledig uitgetrokken choke loopt na het starten het toerental keurig richting de 1800 t.p.m om daarna geleidelijk weer in te kakken richting de 1000 t.p.m waarbij de motor dan ook niet meer mooi 'rond 'draait.
De choke dan tot de helft terug drukken is afdoende om het toerental weer te laten klimmen tot ca 1200 t.p.m
Daar zal ik binnenkort eens wat aan gaan doen, even opnieuw de choke-pull off opening afstellen, dit had ik al eens eerder gedaan maar dan 'droog' zonder me er van te vergewissen dat na starten de opening ook werkelijk groot genoeg zou zijn.
Er stonden nog een paar kleine dingetjes op de planning voor vanmiddag waaronder het meten van de lekstroom vanaf de accu maar de batterij in de multimeter besloot er de brui aan te geven dus dat zal nog even moeten wachten.
Verder heb ik weer wat kvs bijgevuld (ca 300 ml over 260 km )
Op naar de ALV, het lijkt er volgens de metereologen op dat de winterbanden zich zondag weer mogen gaan bewijzen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bij 13,6 volt wordt de accu met ongeveer 8 amp geladen .
Accu is dus pas na 4 uur weer vol
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Ik werd gisteren na de ALV kats verblind toen we de A12 opreden

- V300 register
- Verbannen
-
ZwerverRoodbaard;194897 schreef : Zo h? Wouter wil je die bak van je niet zo hard poetsen
En ik ook, en ik reed nota bene achter Chris.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
ZwerverRoodbaard;194897 schreef : Zo h? Wouter wil je die bak van je niet zo hard poetsen
flyhart;194898 schreef : En ik ook, en ik reed nota bene achter Chris.
Sorry jongens, kleine afwijking die niet te verhelpen is zeggen de doktoren :woei:
En dan is hij nog wit ook, reflecteert lekker met de laagstaande winterzon erop :yeah:
@Chris; Was trouwens nog best aan de drukke kant op de A12 zeg.
@Wim; ondertussen zitten er weer 500 km bij op, de accu zal nu wel weer aardig 'fit' zijn denk ik.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;194933 schreef : Op weg naar de ALV werd er een 'mijlpaal' (ahem) bereikt, ik hoop het dubbele ook nog eens te gaan aanschouwen:
Lucluc is searching for a pussy smiley

Daar doe ik een jaar over..... trouwens met dat toerental zit ik al op de 160!
- V300 register
- Verbannen
-

Toen iedereen wegreed dacht ik ook, "ey! doe es schakelen"
wederom mooie plaatjes, mijn bolide shined ook nog op de achtergrond

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Maar ik heb die behoefte ook niet meer zo om harder te rijden dan 120 km/h als toen ik pak 'm beet 25 was, 100 km/h vind ik prima, werkt heel ontstressend, en het scheelt nogal in de benzine slurperij...
Dat kleine stukje waar je nu 130 km/h mag op de A32 richting Heerenveen is als ik voor familie bezoek die kant op ga soms wel een mooi moment om het torretje even wat harder te laten werken en de 2e trap van de Weber wat te doen te geven.
@ Jos; kan ik me goed voorstellen dat je dat dan denkt, als iemand met me meerijd word er ook nog wel eens gevraagd;" ehhh....moet je niet schakelen"?
Even gas geven tot ca 3500 t.p.m dan het gas weer eens stuk terugnemen, de CVT i.c.m. opschakelvacu?m doen de rest.
En bedankt voor de complimenten ook weer mannen!!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-