Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Maar volgende zomer alsnog de nieuwe lak verwennen is natuurlijk geen slecht plan!
@Jeroen; die sinaasappelhuid is iets wat me ook heel erg opviel bij de V50 van mijn vader, hoewel ik het bij goed kijken ook op vooral de staande panelen van de 340 kan zien, is op een witte lak ook moeilijker te zien denk ik.
Ik weet dat er op een BMW forum (ik dacht het M5 forum) iemand is die zijn nieuw gekochte auto zelfs helemaal zelf heeft ge-wetsand en daarna in stappen van grof naar fijn heeft gepolijst om zodoende een perfect gladde en strakke lak te verkrijgen die spiegelt als als als als...eehh ja als een spiegel

- Mark Smeets
- Moderator
-
Wouter76;183478 schreef : Maar volgende zomer alsnog de nieuwe lak verwennen is natuurlijk geen slecht plan!
Nou dan doen we dat toch!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;183399 schreef : Mark S en Harry H hebben dit jaar al eerder aangegeven samen met mijn hun auto onder handen te willen nemen en dat zal dus ook nog gaan gebeuren, belofte maakt schuld immers. :yesyes:
Idd, als je nog es tijd hebt zou dat echt top zijn! Heb nu een strakke 360, maar wat de lak betreft heeft ie nog wel wat aandacht nodig. E?n van de vorige eigenaars heeft dozen of koffers ofzo op het dak en de achterklep gezet en ermee geschoven, dus daar staan mooie krassen in... Hopelijk zijn die nog weg te poetsen :no_comment: Maar lijkt me echt leuk om daarmee een keer samen aan de slag te gaan :worship:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Dit is een goede visuele hulp bij het zoeken naar de juiste exemplaren.
De gordel vangers worden precies onder de leuning van de achterbank gemonteerd, die van een sedan zijn gelijk aan de hatchback uitvoering.
De bout gaten daarvoor zijn al aanwezig als het goed is.
- V300 register
- Verbannen
-