Weer een 340 op de parkeerplaats!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
komt me bekend voor..toen ik laatst de 740 aan het poetsen was had ik de zelfde vervelende ervaring..Wouter76;181369 schreef : Nou dat was op het dak anders al weer het geval, direct nadat ik de foto's had gemaakt vielen me al weer twee vogel flatsen op, grrrrrrrrrrr. :grr:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Even wat plaatjes:
Is het misschien mogelijk de door de pijlen aangegeven "dingen" ?? weg te slijpen/boren aangezien wat er zonder dat extra plaatje overblijft wel bevestigd kan worden op de C stijl in de auto.
Is er ook iemand die weet wat voor soort/type gordels dit zijn zoals op bovenstaande foto's?
Ik weet wel hoe de rolautomaten voor bestuurder en bijrijder er uitzien, die zijn weer anders dan deze.
Het gordel verhaal is nog niet over (voor wie het een beetje gevolgd hebben, het begon eens met een defecte sluiting....:rolleyes:) nooit geweten dat dit nog zo'n lastig verhaal zou worden zeg, maaarrr ik ga net zo lang door tot het allemaal klopt!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;181791 schreef : Mijn setje gordels voor achterin zien er ook heel anders uit dan deze..
Standaard zitten er vaste gordels achter in een 340, ten minste bij die van mij. De gordels hier boven zijn rolgordels... Misschien is jou set ook van het vaste type?
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik er rolgordels in zou zetten als er ooit mensen achterin zouden zitten. Met die vaste gordels is het echt niet te doen, telkens verstellen en zo :hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
flyhart;181791 schreef : Mijn setje gordels voor achterin zien er ook heel anders uit dan deze..
Zou jij of iemand anders die achterin gordels heeft misschien een foto willen maken van de rol automaat?
Dan is het 'raadsel' daarmee hopelijk voor eens en altijd opgelost en weten zowel Laurens als ik voor welke set we deze eventueel dan om kunnen ruilen.
Mocht je gordels achterin hebben en hiervan een foto willen maken en hier neer zetten, alvast bedankt!
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Alvast bedankt!
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-