Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Nou, het is met de vulplug van de secundaire tandwielkast zo dat deze heel dicht bij de achteras zit.
De kant van de sleutel die in de vulplug gaat kan dus maar erg kort zijn.
Ik heb er even naar gezocht en het is te zien op ??n van de foto's uit het schijfafstand afstellen how-to topic, ik heb de foto net even bewerkt in paint
(hopelijk krijg ik nu Anjo niet op mijn dak :f)
EDIT: aan de rechterkant van de foto zie je tussen de twee bouten in de vulplug van de primaire zijde, ook hier is de ruimte beperkt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;156600 schreef : (hopelijk krijg ik nu Anjo niet op mijn dak :f)
Het is mijn foto dus ik stuur je de rekening wel

Maar de plaat is bedoeld voor het algemeen nut der vereniging dus hergebruik op het forum is geen enkel probleem. Wel oppassen want de auto op de foto is die van mij en die brengt ongeluk

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Fijn dat je er zo ver denkt Niels, en als andere 340 eigenaren geholpen zijn door het bekijken van jouw foto's geeft jouw "lady of blessed acceleration" zonder het zelf te weten toch nog een beetje geluk

(vertel het haar maar niet anders word ze misschien nog opstandiger :+)
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Maar ik heb wel een andere carburateur, denk dat ik die in Leidschendam er op ga sleutelen, alleen nog een pakking scoren maar dat zal wel een nieuw stuk pakkingpapier worden knippen en plakken. Hoe dik moet die pakking eigenlijk zijn??
Hoe is het met de terugslagklep, denk dat ik er maar ??ntje bijzet voor de ruitensproeiers. Pompje is volgens mij ook niet best meer, heb alles al doorgeblazen maar het blijft een piesstroompje. Zij die pompjes slecht of moet er een goede straal uit komen??
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gekke Gerritje;156714 schreef : Hoe is het met de terugslagklep, denk dat ik er maar ??ntje bijzet voor de ruitensproeiers. Pompje is volgens mij ook niet best meer, heb alles al doorgeblazen maar het blijft een piesstroompje. Zij die pompjes slecht of moet er een goede straal uit komen??
De terugslag klep wil ik ergens deze week gaan monteren, tegelijk met de wintervelgen/banden, en een nieuw lampie voor de keuze selector v/d CVT.
In de slang van de ruitensproeiers zit voor zover ik weet fabrieks af al een terugslagklepje, als je een zwakke straal hebt zal het probleem denk ik in het pompje zitten, of een verstopte slang.
Gekke Gerritje;156714 schreef : Maar ik heb wel een andere carburateur, denk dat ik die in Leidschendam er op ga sleutelen, alleen nog een pakking scoren maar dat zal wel een nieuw stuk pakkingpapier worden knippen en plakken. Hoe dik moet die pakking eigenlijk zijn??
Hoe dik die pakking moet zijn weet ik niet, misschien kun je deze vraag even stellen in het door jou geopende topic.
- V300 register
- Verbannen
-
Pakking besteld bij DAF hobby en net nog even mijn monteur gekieteld hoe we dat gedaan hebben. Dat was dus met een gewone ratel en een verlengstuk over die stang heen, had hem echt zo los!!