Weer een 340 op de parkeerplaats!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het zoemertje heb ik al klaarliggen, binnenkort dus even wat draadjes trekken en klaar is kees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Lucluc;153641 schreef : Dit blijft toch een van de vermakelijkste topics! Gewoon de auto die je hebt goed houden en zelfs beter maken. Niet dromen van allerlei projecten en dan niets afmaken, maar gewoon koesteren wat je hebt. Goed man!
Dank je Jean-Luc!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Kun je niet je auto op het grasveldje erachter zetten? Zodadelijk word je variomatic een schoepenrad...
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ook op de doorgaande weg hier in de wijk staat het behoorlijk blank, mensen maken de gekste bewegingen om enigzins droog in/uit hun auto te komen.
Ik zat al aan een auto verplaats scenario te denken, slippers en korte broek aan en waden maar

Gelukkig is het nu gestopt met regenen!
Nog een paar plaatjes van een half uur geleden:
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Hier heeft het wel hard geregend, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt in onze straat.
Zo heb je het straks ook nog druk om al die regen vlekken uit de auto te poetsen

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gelukkig is het al weer aardig gezakt nu, er heeft wel vaker een laagje water op de straat gestaan na een langdurige flinke regenbui maar zoeits als dit heb ik ook nog niet gezien, water op de straat tot zover ik kan zien vanuit het raam.
Zo'n regenachtige dag leende zich er wel goed voor om even een ander klusje te klaren.
Het viel me op dat de kleine wijzer van het klokje een beetje zijn eigen leven ging leiden, als het bijvoorbeeld 12u was stond de wijzer tussen 12 en 1 in.
Bij nadere inspectie bleek dat er een breukje in de ring van het wijzertje zit:
Het klokje gedemonteerd en even een druppie lijm tussen het breukje laten lopen:
Ook het seconde wijzertje kon wel een opknapper gebruiken, beetje roestig:
Met een lakstiftje en de watervaste zwarte stift voor het middelste gedeelte het wijzertje weer wat mooier gemaakt.
Nu alles uit elkaar lag ook meteen even het glaasje gepolijst vanwege wat krasjes:
Nog even testen:
Als morgen de parkeerplaats weer droog is terug monteren, nu weer wachten op een zonnige dag om lekker verder te gaan met de elektra klusjes!