anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
hij begon gelijk al een stukje zuiniger, van 5% naar 3.5%. maar dit keer viel het mengsel wel armer te zetten. ik kwam zelfs op 0,003% co! dat is natuurlijk een beetje t? dus ik heb hem strak op 0,8 stationair afgesteld en bij 2500 toeren nagesteld. hij loopt nou perfect en het blok ligt stabiel op z'n rubbers! schudden is er volledig uit en hij trekt nu nog beter!
heb toen de boel volgetankt en ben daarna 120km gaan rijden opoe stijl, ik heb de 2e trap geenenkele keer open gehad! traject bestond uit 20 km 60 en 50 wegen, 35 km snelweg en 45 km 80 wegen. daarna ben ik weer gaan tanken. er ging 7,8 liter in, wat een gemiddelde opbrengt van 1 op 15!!!
hele verhaal verrot gelopen motor is nu de wereld uit, dit blok is in dezelfde staat als de vorige:) er ligt hier nog een spruitstukkensetje en een carburateurtje, daar ga ik me deze winter nog maar op uitleven.
volgende projectjes zijn de elektrische en verwarmde spiegels, centrale portiervergrendeling, elektrische ramen en het volledig uitgebreide middenconsole paneeltje.
maar tussendoor ook nog een nieuwe tv...
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;74048 schreef : ...1 op 15!!!
Zie je wel: een gezonde vario is best zuinig. Credits dat je voor perfectie gaat!:y:
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;74048 schreef : vanmiddag begonnen met een tripje naar de automaterialenzaak voor een rotor en verdelerkap. naar de locale garage gescheurd, boel omgebouwd en de co snorkel erin.
hij begon gelijk al een stukje zuiniger, van 5% naar 3.5%. maar dit keer viel het mengsel wel armer te zetten. ik kwam zelfs op 0,003% co! dat is natuurlijk een beetje t? dus ik heb hem strak op 0,8 stationair afgesteld en bij 2500 toeren nagesteld. hij loopt nou perfect en het blok ligt stabiel op z'n rubbers! schudden is er volledig uit en hij trekt nu nog beter!
heb toen de boel volgetankt en ben daarna 120km gaan rijden opoe stijl, ik heb de 2e trap geenenkele keer open gehad! traject bestond uit 20 km 60 en 50 wegen, 35 km snelweg en 45 km 80 wegen. daarna ben ik weer gaan tanken. er ging 7,8 liter in, wat een gemiddelde opbrengt van 1 op 15!!!
hele verhaal verrot gelopen motor is nu de wereld uit, dit blok is in dezelfde staat als de vorige:) er ligt hier nog een spruitstukkensetje en een carburateurtje, daar ga ik me deze winter nog maar op uitleven.
volgende projectjes zijn de elektrische en verwarmde spiegels, centrale portiervergrendeling, elektrische ramen en het volledig uitgebreide middenconsole paneeltje.
maar tussendoor ook nog een nieuwe tv...
Goede zaak dat dit blokje zo netjes loopt dan! Heb je die spiegels en dat paneeltje al dan? Ik heb mijn middenconsole van de week lekker volgebouwd met originele metertjes. De spiegels heb ik inmiddels ook thuis, maar omdat het engelse zijn is het best een prulwerk.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
viel niets aan op te merken enkel een molycote spugende homokineetkoppeling (boeiend, zit bij de te reviseren onderdelen:+)
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
je had een stukje 30 zone met om de 50 meter een drempel, toen kreeg je een mooi bord einde 30 zone waarop ik plankgas gaf en toen kreeg ik ineens uit het niets die schans voor m'n kiezen, volgens niels (die dat ding ook niet zag) was het een uitrit van een huis oid.. daarna kreeg je nog een keer een bocht naar links
- V300 register
- Verbannen
-
Alle drempels in die straat waren keurig gemarkeerd, behalve deze lullige uitritconstructie. Au.