show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 22:18 #734918
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Dit was je in de grote stad, zoals Utrecht, Arnhem, Nijmegen niet gelukt. Als J.L. zijn motorkap al open doet staat komt er al politie te vragen wat er aan de hand is. Ik heb zelf in een stadswijk gewoont en als de politie (milieu, gewoon, andere controlediensten) al niet toevallig zelf komt, dan wordt er wel door iemand uit de wijk gebeld. Je hebt dus echt mazzel dat je in een klein dorpje woont.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-10-2008 22:27 #734921
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Ik heb mijn 740 gewoon aan de straat gesloopt:D van niemand last gehad, ook olieverversen en dergelijke gewoon voor de deur, wel alles netjes opgevangen..
Mooi dat het omwisselen van het blok zo voorspoedig is verlopen.
Mooi dat het omwisselen van het blok zo voorspoedig is verlopen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 22:39 #734924
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
nou, ik heb alle kleuren van de regenboog gezien op de stoeptegels.. morgenochtend de boel flink wegspoelen. en in de aanhanger, waar alle oude zooi in ligt wat ik wegdonder waaronder het oude blok ligt ook een flinke plas motorolie en koelvloeistof.. morgen flink wat zaagsel in storten denk ik. het is inmiddels al een kleine milieuramp geworden. maar ach, die 5 liter olie maakt wereldwijd ook niets uit:D
oliewisselen kan ik ook voor de deur zonder een druppel te morsen, dit is toch even een stapje verder.. ik heb m'n best gedaan om niet te knoeien maar het is me toch echt niet gelukt.
oliewisselen kan ik ook voor de deur zonder een druppel te morsen, dit is toch even een stapje verder.. ik heb m'n best gedaan om niet te knoeien maar het is me toch echt niet gelukt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 22:53 #734927
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Voor de volgende keer (hopelijk komt die niet) kun je er zo'n bak voor onder een (oudere) wasmachine onder zetten. Knappe jongen als je daar nog naast kunt morsen... 
Voor het geval je zo'n knappe jongen bent:
Bouwzijltje neerleggen en je auto er op rijden. Randjes omhogzetten met een paar lange planken en een paar bakstenen en je hebt je eigen vloeistofdichte sleutelbak.

Voor het geval je zo'n knappe jongen bent:
Bouwzijltje neerleggen en je auto er op rijden. Randjes omhogzetten met een paar lange planken en een paar bakstenen en je hebt je eigen vloeistofdichte sleutelbak.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-10-2008 22:59 #734930
door V300 register
Ik heb inderdaad een keer m'n eigendomsbewijs moeten laten zien toen ik 's morgens vroeg bezig was met de bedrading onder mijn stuur. Berucht wijkje, zeg maar. 
Maar wat is die Anjo als een bezetene bezig! Moet je niet een avondje voor de buis zitten? Lekker uitrusten ofzo?

Maar wat is die Anjo als een bezetene bezig! Moet je niet een avondje voor de buis zitten? Lekker uitrusten ofzo?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 23:00 #734931
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
:eek:..........even een motor wisselen in ??n dag, en dan ook nog op straat met typisch hollands herfstweer erbij......:worship:
Inderdaad wel een mooie kans om sommige dingen meteen aan te pakken/anders te doen.
Ik ben benieuwd naar de vorderingen die je morgen gaat maken, gaat vast lukken!
Gr; Wouter.
Inderdaad wel een mooie kans om sommige dingen meteen aan te pakken/anders te doen.
Ik ben benieuwd naar de vorderingen die je morgen gaat maken, gaat vast lukken!
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 23:14 #734932
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
ja je moet wat hea, ik wil perse met m'n eigen sjees meedoen aan de nachtrit, niet dat ik het erg vind om in de special van niels mee te rijden hoor:D, maarja. morgen even de puntjes op de i en de boel afstellen/afbouwen. en dan kan hij weer!
heb net gegeten en duik nu snel m'n nest in. met de koelslangen is het niet echt lekker gelukt trouwens, het assortiment 10/16/19 mm bleek niet overal echt bruikbaar... word wat voor de toekomst
@ jean-luc
dit is maar iets meer als m'n normale ritme. ben altijd wel bezig, in dit geval vol gas aan m'n eigen auto:)
heb net gegeten en duik nu snel m'n nest in. met de koelslangen is het niet echt lekker gelukt trouwens, het assortiment 10/16/19 mm bleek niet overal echt bruikbaar... word wat voor de toekomst
@ jean-luc
dit is maar iets meer als m'n normale ritme. ben altijd wel bezig, in dit geval vol gas aan m'n eigen auto:)
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 23:18 #734934
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Hmm... ik neem voor de zekerheid een sleeptouw mee?

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2008 00:11 #734936
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Ah, het is dus gelukt?
Mooi man, chapeau! Jou kennende raakt deze motor niet snel uitgeknapt:D

Mooi man, chapeau! Jou kennende raakt deze motor niet snel uitgeknapt:D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-10-2008 07:52 #734939
door V300 register
:eek: hoeveel handen heb jij?
Dat werk gaat wel op standje turbo he!
Tot vanavond!
Dat werk gaat wel op standje turbo he!
Tot vanavond!
Moderators: Mark Smeets