show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-10-2008 09:42 #734942
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Zou die soms speed geslikt hebben?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2008 12:27 #734948
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
ik heb een forse nee tegen drugs dus dan gebruik ik het zelf ook niejt;)
blokje vanmorgen nog even afgesteld op gehoor en gevoel, hij schud nog een beetje, maar dat wijt ik aan de ontsteking, van de week nog rotor/verdelerkap/bougies vervangen en dan is ook dit blokje weer schokvrij.
vanmiddag voor de gein aan de co meter en eff de brug op om de motorafschermplaat te monteren en de geknoeide olie even weg te vegen.
kleppendekselpakking zat er niet goed tussen, had hem niet gelijmd/gekit:D nu inmiddels wel, maar het rook en stonk wel lekker!
het oude blok en de oude zooi is afgevoerd naar de gemeentewerf, en straks nog even de olie uit de aanhanger deppen:)
blokje vanmorgen nog even afgesteld op gehoor en gevoel, hij schud nog een beetje, maar dat wijt ik aan de ontsteking, van de week nog rotor/verdelerkap/bougies vervangen en dan is ook dit blokje weer schokvrij.
vanmiddag voor de gein aan de co meter en eff de brug op om de motorafschermplaat te monteren en de geknoeide olie even weg te vegen.
kleppendekselpakking zat er niet goed tussen, had hem niet gelijmd/gekit:D nu inmiddels wel, maar het rook en stonk wel lekker!
het oude blok en de oude zooi is afgevoerd naar de gemeentewerf, en straks nog even de olie uit de aanhanger deppen:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2008 13:54 #734952
door Anjo van den Akker
hij hing n?t aan de meter en toen gaf hij 12% co:D:D:D bij 1100 rpm,
dit werd 17% bij 900 rpm en bokken dat ie dee!!!
na wat afstellen en klooien heb ik hem op 4,9% bij 900 rpm gekregen.
ontsteking vervangen en ff de kleppen nastellen en dan moet onder 1% weer makkelijk haalbaar zijn.
blokje heeft een andere brom als mijn oude, en zal dus nog even in moeten lopen ala anjo. deze donkere roffel is ook wel grappig eigenlijk.
in ieder geval heb ik in dit blok al genoeg vertrouwen om vanavond de nachtrit te rijden, al ga ik niet ontkennen dat ik div onderdelen en gereedschap mee ga nemen.
dit werd 17% bij 900 rpm en bokken dat ie dee!!!
na wat afstellen en klooien heb ik hem op 4,9% bij 900 rpm gekregen.
ontsteking vervangen en ff de kleppen nastellen en dan moet onder 1% weer makkelijk haalbaar zijn.
blokje heeft een andere brom als mijn oude, en zal dus nog even in moeten lopen ala anjo. deze donkere roffel is ook wel grappig eigenlijk.
in ieder geval heb ik in dit blok al genoeg vertrouwen om vanavond de nachtrit te rijden, al ga ik niet ontkennen dat ik div onderdelen en gereedschap mee ga nemen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-10-2008 15:03 #734957
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Mooi blauw is niet lelijk 
Kan je mij ook aan van die mooie blauwe slangetjes helpen? Vind ik wel cool staan eigenlijk!

Kan je mij ook aan van die mooie blauwe slangetjes helpen? Vind ik wel cool staan eigenlijk!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2008 17:33 #734973
door Anjo van den Akker
ja maar ik heb alleen die slangen die k nu blauw heb voor je, de rest is in de verkeerde maat of een te krap bochtje:)
de special van niels en de 360 van kevin ook aanwezig, kevin kwam spullen brengen en helpen en niels had ook nog wat dingetjes aan zijn auto te doen.
van mijn waggi zijn de kleppen gesteld, en dat icm nieuwe bougies doet hem weer wat netter lopen, van de week dus nog een verdelerkap en een rotortje en dan nog een keer afstellen.
vanavond de nachtrit, nu op naar de macdonalds!
de special van niels en de 360 van kevin ook aanwezig, kevin kwam spullen brengen en helpen en niels had ook nog wat dingetjes aan zijn auto te doen.
van mijn waggi zijn de kleppen gesteld, en dat icm nieuwe bougies doet hem weer wat netter lopen, van de week dus nog een verdelerkap en een rotortje en dan nog een keer afstellen.
vanavond de nachtrit, nu op naar de macdonalds!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2008 19:31 #734989
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Knap werk! Was een gezellig en vruchtbaar dagje dus?
Ik heb me een breuk gezocht naar die bobinekabel. Er is nog ??n laatste plaats waar ik kan zoeken, maar die is verstopt achter een hoop luidsprekers.
Ik heb me een breuk gezocht naar die bobinekabel. Er is nog ??n laatste plaats waar ik kan zoeken, maar die is verstopt achter een hoop luidsprekers.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2008 02:14 #735007
door Anjo van den Akker
hij heb vannacht nog even gevlogen, maar gelukkig drukte de achterspoiler de wielen weer snel op de grond! na een 30 zone plankgas tot een gangetje of 55/60 en dan doekt er op 5 m afstand ineens een flinke ongemarkeerde drempel op, oei!
verder merk ik dat ook dit blokje toeren maken lekker vind. heb een stukje 175 op gps gereden, was bij 5800 toeren
en bij 100 kmh de bergrem vol aan zetten en gas los laten is een heel stel flinke klappen uit de uitlaat, en een toerenteller die van 3600 naar 5200 toeren vliegt! nog steeds erg leuk speelgoed zo'n vacuumbuffer dus:)
verder merk ik dat ook dit blokje toeren maken lekker vind. heb een stukje 175 op gps gereden, was bij 5800 toeren
en bij 100 kmh de bergrem vol aan zetten en gas los laten is een heel stel flinke klappen uit de uitlaat, en een toerenteller die van 3600 naar 5200 toeren vliegt! nog steeds erg leuk speelgoed zo'n vacuumbuffer dus:)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2008 10:46 #735022
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Oja, da's natuurlijk effe inrijden ? la Anjo:humor:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-10-2008 10:55 #735024
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
anjo schumacher..
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2008 11:25 #735041
door Anjo van den Akker
hihi:D
van de week 4x olie doorspoelen + verversen, rotor + verdelerkap vervangen en nog div andere dingen checken/controleren en de slangklemmen nog even aanhalen en daarna moet het toch echt wel weer een lekker pittig blokje zijn:)
van de week 4x olie doorspoelen + verversen, rotor + verdelerkap vervangen en nog div andere dingen checken/controleren en de slangklemmen nog even aanhalen en daarna moet het toch echt wel weer een lekker pittig blokje zijn:)
Moderators: Mark Smeets