show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 GLE '86
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2007 11:33 #672140
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLE '86
Prachtige auto! Gefeliciteerd ermee!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2007 00:03 #672480
door V300 register
Ik heb hem al even, onverwacht, in het echt mogen aanschouwen, en de foto's doen nog lang geen recht aan de prachtige uiterlijke staat van deze auto. Was leuk trouwens:
Ik kwam terug van Ameland, 38 uur gewerkt in 2 dagen, dus best gaar. Rijd ik door Leeuwarden, bijna thuis, zie ik in de achteruitkijkspiegel ineens een blauwe 300 opdoemen, met een wel heel bekende grijns achter het stuur. Tijdje blijven hangen bij het groene stoplicht, en tot de conclusie gekomen dat ik deze binnenkort nog maar eens goed moet bekijken:)
Doeke, ook nogmaals gefeliciteerd met deze prachtauto, ik hoop dat je er nog lang en veel plezier van gaat hebben!
Ik kwam terug van Ameland, 38 uur gewerkt in 2 dagen, dus best gaar. Rijd ik door Leeuwarden, bijna thuis, zie ik in de achteruitkijkspiegel ineens een blauwe 300 opdoemen, met een wel heel bekende grijns achter het stuur. Tijdje blijven hangen bij het groene stoplicht, en tot de conclusie gekomen dat ik deze binnenkort nog maar eens goed moet bekijken:)
Doeke, ook nogmaals gefeliciteerd met deze prachtauto, ik hoop dat je er nog lang en veel plezier van gaat hebben!
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-06-2007 23:49 #673566
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Volvo 360 GLE '86
Hier even een update met wat nieuwe en betere foto's. Sinds de aanschaf 3 weken terug inmiddels zo'n 2500km gereden (periode waarin ik veel rij, normaal niet hoor!) en hij draait nog steeds als een zonnetje. Nog geen narigheden meegemaakt. Ben er nog steeds van overtuigd dat het een goeie koop was!
Intussen heb ik het staal achter de achter-kentekenplaat weer hard gemaakt, hier zaten nogal wat blaasjes. Mooi netjes zwart gespoten. Lampjes achter vervangen, wat een verschil! Veel helderder nu. Verder dus bezig geweest met het open luchtfilter, wat ook nog steeds naar tevredenheid werkt. Binnenkort bezig met hitteschild.
Vorige week bij Jouke in Tzum geweest en alle vloeistoffen vervangen. Wel zo prettig, was er ook wel aan toe. Helemaal klaar voor de vakantie dus(reis naar en door zweden)!
Vandaag een dagje Texel gedaan. Lekker, gelukkig goed weer gehad. Ook even gelegenheid gehad wat foto's te nemen. Helaas geen tijd gehad om de auto van tevoren nog te wassen, toch vind ik de foto's mooi;)
Vooral de 4e en de 7e vind ik erg mooi!
Intussen heb ik het staal achter de achter-kentekenplaat weer hard gemaakt, hier zaten nogal wat blaasjes. Mooi netjes zwart gespoten. Lampjes achter vervangen, wat een verschil! Veel helderder nu. Verder dus bezig geweest met het open luchtfilter, wat ook nog steeds naar tevredenheid werkt. Binnenkort bezig met hitteschild.
Vorige week bij Jouke in Tzum geweest en alle vloeistoffen vervangen. Wel zo prettig, was er ook wel aan toe. Helemaal klaar voor de vakantie dus(reis naar en door zweden)!
Vandaag een dagje Texel gedaan. Lekker, gelukkig goed weer gehad. Ook even gelegenheid gehad wat foto's te nemen. Helaas geen tijd gehad om de auto van tevoren nog te wassen, toch vind ik de foto's mooi;)
Vooral de 4e en de 7e vind ik erg mooi!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2007 01:24 #673572
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360 GLE '86
Tja, heel erg mooi. Auto is het waard om op de V3c site te paraderen. Ik zou hem alleen bij die zoute zeewind vandaan halen. Beter is hem bij mij voor de deur in Nijmegen zetten. Krijg je wel een leenauto van mij en euh je mag dan af en toe wel in je auto rijden hoor.................
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-06-2007 08:52 #673582
door V300 register
Boefje! Even gespeeld op het strand van Paal 9 bij Den Hoorn, en mij niet eens even gewaarschuwd!
(okee, ik was toch niet bij mijn ouders, maar toch...)
(okee, ik was toch niet bij mijn ouders, maar toch...)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2007 10:33 #673586
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 GLE '86
Prachtige wagen Doeke!
Nog een klein GLT achterspoilertje, GLT velgen en een bodykit en dan ik vind het de mooiste die ik ooit gezien heb.
Nog een klein GLT achterspoilertje, GLT velgen en een bodykit en dan ik vind het de mooiste die ik ooit gezien heb.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2007 10:34 #673587
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 GLE '86
Nu zie ik die vlek boven de uitlaat pas... is de pijp te kort of is hij nooit gewassen onder de bumper?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-06-2007 10:43 #673591
door V300 register
Prachtige auto idd!! Zoals Jeroen al zegt, een GLT-spoilertje en GLT-velgen maken hem helemaal af!

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-06-2007 12:25 #673604
door V300 register
Pijp is te kort; waarschijnlijk eindstukje van een hatchback. Is wel op te lossen met een mooi chromen sierstuk

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2007 14:40 #673615
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Volvo 360 GLE '86
Hmm, ja inderdaad. Er zit sinds begin dit jaar een nieuwe uilaat op, midden en achter. Zou het niet kunnen dat de vorige uitlaat te kort was? Of had het er dan nog zwarter uit moeten zien? Misschien anders maar een leuk sierstukje...
Moderators: Mark Smeets