Volvo 1700 motor in Frankrijk gestrand
- V300 register
- Verbannen
-
@ Jean-Luc: dat is inderdaad een hele goede. Taxatierapport (of kopie) wel meenemen dan. En eerst even met de ANWB overleggen lijkt me.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;53820 schreef : Ik had je die reserve carb bij de auto gegeven. Die was goed.
Ik zou niet naar Frankrijk gereden zijn zonder reserve. Als ik naar Groningen reed had ik hem al bij mij.
Dus als je hem nog hebt....
...??????
Ik heb inmiddels toch al wat langere ritten met mijn zeventienhonderdje gemaakt, no way dat ik een reserve-carb bij me had hoor!!!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ikzelf sluit altijd een reis- en kredietbrief af en ga er dan wel vanuit dat ze m'n auto (al dan niet tegen betaling) willen terugbrengen. Het staat zelfs op de website: Repatri?ring van uw auto...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Die mensen heb je er ook bij... Verpesten het weer voor andere mensen die een auto van onder de 1000 euro hebben. Maar de anwb onderhandeld niet met garages, al zou die 1000 vragen zou de anwb er nog niks van zeggen. Das wel een beetje belachelijk natuurlijk. Eigenlijk zouden ze veel eigen garages moeten hebben die bekend zijn, zodat ze weten dat er niet te veel gevraagd word.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
En idd, omdat je nergens anders na toe kunt je moet wel. Makkelijk verdient op die manier. Ze verwachten echt niet dat er carburateurs opgestuurt worden ed....
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;53833 schreef : Op naar de taxatiedag!
juist!!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Hierop heeft de ANWB aangeboden de auto toch maar gratis naar Nederland te halen. Argument; deze man is echt een liefhebber en wil de auto niet kwijt. Ook heeft J. nu een leenauto.
Maar de garage in Frankrijk heeft zijn enige vakantie van het jaar totaal verpest.
Overigens hoor ik nu van verschillende kanten dat het niet zo gemakkelijk gaat met garages in Frankrijk en buitenlandse auto's. Wat is hier toch aan de hand? We zijn toch gewoon mensen en bovendien binnen 1 economische eenheid (met subeconomi?n)? Ik snap er werkelijk niets van. Zijn er goede en betrouwbare garages in Frankrijk?