Volvo 1700 motor in Frankrijk gestrand
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
De rode Volvo 1700 (ex auto van Harry van L. en Frans P.) is in Frankrijk gestrand met een carberateur probleem. Waarschijnlijk de vlotter aangezien bij bergop de motor afslaat.
Via de ANWB is hij naar een garage vervoert en daar willen ze de carberateur alleen maar voor 600 euro vervangen. De ANWB wil de auto niet naar Nederland vervoeren. Jeroen, de nieuwe eigenaar, hecht echter veel waarde aan de auto (en terecht) en zoekt nu naar een oplossing.
Ik ga een 440 carb. toesturen met DHL oid. en anders desnoods zelf uit Frankrijk halen.
Heeft iemand nog technische of organisatorische suggesties of suggesties naar de ANWB hoe dit probleem op te lossen.
M.v.g.
Erik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Kost je 50 euro.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
De vlotter was ook mijn idee.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zou niet naar Frankrijk gereden zijn zonder reserve. Als ik naar Groningen reed had ik hem al bij mij.
Dus als je hem nog hebt....
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik hoop dat het snel goedkomt met de 1700. 600 euro is schandalig. En de houding van de ANWB mijns inziens ook.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;53831 schreef : Als de kosten van het transport hoger zijn dan de dagwaarde weet jij genoeg! ?400 in je handje en je auto pleite! Als je hem thuis wilt krijgen kun je de rest van het transport zelf dokken.
Op naar de taxatiedag!
- V300 register
- Verbannen
-
Maar goed het is ook van wat bedoelen ze met 1 dag, de werktijd of telt ook de wachttijd mee.... In Nederland is het overigens exact hetzelfde verhaal. OOk hier word je wagen naar de dicht bijzijdste garage gesleept. Tenzij je 15 km van je huis af zit met je wagen dan willen ze een uitzondering maken. Vroeger brachten ze hem overal na toe waar je maar wou... Das niet meer!