Volvo 1700 motor in Frankrijk gestrand

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2008 21:42 #726391 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo 1700 motor in Frankrijk gestrand
mag je dan eventueel meenemen naar de sleuteldag;) heeft geen haast

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2008 21:48 #726396 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 1700 motor in Frankrijk gestrand
is goed, en waar vind ik het adres van die locatie?

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2008 22:07 #726408 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo 1700 motor in Frankrijk gestrand
www.v3c.nl/evenementen.php?evenementid=65

eventueel kun je paul galema en of erik van oostveen benaderen (organisatoren) of harry van lint. ik dacht dat actief sleutelen (bijv brugtijd) enkel voor clubleden was, maar als er plek genoeg is denk ik dat niemand er moeilijk over doet mocht je wat te sleutelen hebben.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2008 22:16 #726411 door V300 register

racousho;66749 schreef : hallo beste mensen, ik ben de eigenaar van die rooie 1700. Leuk om jullie berichten te lezen, en ook het meedenken! Die rooie loopt nu redelijk goed, gaat soms nog bokken bij te snel en te diep intrappen.(wat wel moet kunnen)
maar dat komt nog wel eens goed...Ben er mee naar Duitsland gereden en het verbruik bij 110km/u over 900km is waanzinnig laag! 1 op 18.8!!! ... ben er stil van!!! Ik hoop jullie snel eens te zien. Groeten van Jeroen (rooie 1.7) en Esther (zilvere 1.4) uit Hilversum

Als ex eigenaar merkte ik ook dat hij zuinig was. Ik heb er eigenlijk geen lange ritten mee gedaan maar de rit naar mijn werk met enige dorpen en stoplichten a 13 km deed hij 1 op 12 a 13. Met al dat gesleutel en verbeteren zal hij dus nog beter lopen. Ik plankte nooit en liet de toerenteller altijd rond de 2000 a 3000 toeren draaien. Dus daarom had ik nooit bok problemen denk ik.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2008 22:31 #726418 door V300 register
1:20... Dat haalt een prius nog niet eens :D

Met mij achter het stuur

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2008 22:59 #726426 door Anjo van den Akker
heel verstandig om dat er nog even bij te vermelden frits,

mijn vario blijft als m'n pa rijdt steken op 1 op 15,

als ik rij haal ik de 1 op 8 met geluk, meestal 1 op 6..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-08-2008 02:23 #726442 door V300 register

AvdAkker;66784 schreef : maar als er plek genoeg is denk ik dat niemand er moeilijk over doet mocht je wat te sleutelen hebben.

Toch wel; sleutelen is uitsluitend mogelijk voor leden van V3C, die zich voor de sluitingsdatum aangemeld hebben.

Het kost al moeite genoeg om sleuteladressen te vinden en te behouden, dus daar zijn we heel zuinig op. Dus g??n instuif met jan en alleman die wat aan zijn auto komt klussen. Werkzaamheden moeten ook van tevoren aangemeld en akkoord bevonden zijn, om te voorkomen dat onmogelijke of te tijdrovende klussen aangepakt worden.

Over mensen die enkel willen komen kijken geldt dat niet natuurlijk; Als niet-lid is aanwezigheid bij een sleuteldag een goede manier om kennis te maken met de technische aspecten van wat de club zoal organiseert.

kortom, introducees zijn van harte welkom om te komen kijken, maar niet om te sleutelen...

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2008 17:01 #726469 door Anjo van den Akker
okee, eigenlijk ook wel logisch.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-08-2008 19:53 #726486 door V300 register
hahaha...dat sleutelen mag Erik doen, ik kom kijken en kennis maken met de 300 wereld. Ik heb net een vraagbaakboekje aangeschaft via bol, dat leek me wel handig want meedenken kan ik overal en altijd.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-09-2008 22:07 #727052 door V300 register
hoi Frans; er zit nu een 440 carb op dus dat is al anders.En ik rij ook rustig, ga niet echt crossen met die bak, ben best wel zuinig en blij met die auto.Het bokken kan al beginnen met starten, dan is ie nog niet eens op 1500 toeren of de ellende begint al. Wat erg raar is: gaat ie spontaan bokken bij 110km/u dan doe ik kontact uit (koppeling in en blijven rijden) meteen weer starten,beetje gas er bij en verder tuffen...zonder gebok. Lijkt wel of er dan druk of vacuum is opgelost.

Het sleutelen beperk ik nog even, ik weet nog te weinig. Maar ik wil wel op jullie sleuteldag langs komen om jullie en e.e.a te leren kennen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC