Verbruik: 1 op 15, hoe doen jullie dat?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
1 op 14,3. Meeste snelwegkilometers in de spits. Ik ga nog een tank m'n best doen. Ben ook wel benieuwd of je met een 5-bak heel veel zuiniger kan. Nu lijkt het net een naaimachine bij 120

Toch niet slecht voor een 30 jaar oude wagen. Carburateur is nog niet gereviseerd; heb het setje al klaar liggen.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Lucluc;238400 schreef : Ben ook wel benieuwd of je met een 5-bak heel veel zuiniger kan.
een 5 bak scheelt ?500 rpm dus zuiniger is die altijd
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
En vooral geen korte tussendoor ritjes maken. Dat is echt funest, kelderd je verbruik onwijs van.
- V300 register
- Verbannen
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
M'n Rai special staat binnen en m'n diesel bij de garage.
Zo'n CVT bevalt me goed, rijdt erg leuk. Nu inmiddels 2 tanken leeggereden, gemiddeld verbruik van de laatste tankbeurt 1 op 13,2.
Veel snelweg (110 op de teller gemiddeld) en af en toe stukje binnendoor.
Niet slecht

Volgende week als het goed is een dikke 2 liter injectie als tijdelijk wintervervoer

Nog nooit een 360 gereden dus zal mij benieuwen wat dat doet, kijken hoe zuinig ik die kan krijgen.

- V300 register
- Verbannen
-
Steven340;243480 schreef : Nog nooit een 360 gereden dus zal mij benieuwen wat dat doet, kijken hoe zuinig ik die kan krijgen.
Ik ben ook benieuwd, ik denk misschien wel zo zuinig als die 1.4 variomatic. Zo'n 2-liter blok heeft er nauwelijks aan te werken met zo'n kleine auto, dus als je je rechtervoet in bedwang kan houden zou het best nog eens verrassend zuinig kunnen zijn. Zo heb ik met mijn Camaro meerdere malen tegen de 1/10 aan gereden, en die heeft een 5-liter blok.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar probeer mijn record van 1:16,5 maar eens te breken!!

- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;243487 schreef : Maar probeer mijn record van 1:16,5 maar eens te breken!!
Ik denk dat ik dat met mijn Camaro wel zuiniger kan rijden Joost. Boven op de Mont Blanc beginnen, en weer tanken als we beneden zijn :humor:
- V300 register
- Verbannen
-